کد خبر: ۷۷۲۷۶۰
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳
واکنش متفاوت اینچه‌درگاهی به ماجرای شایعه اختلاس در ژیمناستیک

از من باج می‌خواستند، نا امیدشان کردم

همین چند روز پیش بود که خبر رسید رییس و دبیر سابق یک فدراسیون ورزشی به اختلاس متهم شده‌اند و پرونده آن‌ها در دادگاه کیفری منجر به صدور «قرار جلب به دادرسی» شده است.
از من باج می‌خواستند، نا امیدشان کردم
آفتاب‌‌نیوز :

این اتفاق در حالی افتاد که کدهای داده شده خبرنگاران را به یک سمت یک فدراسیون هدایت می کرد! دو روز بعد خود زهرا اینچه درگاهی رییس سابق فدراسیون ژیمناستیک در این مورد گفت:«چند سال پیش سازمان بازرسی برای من پرونده‌ای تشکیل داد و ۲ مورد اتهام در پرونده من گذاشته شده بود که یک مورد جریمه لغو هتل برای اعزام یک اعزام است و دیگری ۲ سرویس تاکسی من در اتریش بود که فکر نمی‌کنم کسی بتواند در یک سفر خارجی فاکتور تاکسی بگیرد. من برای دریافت رواید اتریش ۶۰ یورو به سفارت پرداخت کردم و این موارد را جزو اتهامات من محسوب کرده بودند و من در دادسرا از این موارد تبرئه شدم.»

تاکنون از وزارت ورزش و جوانان در خصوص جعل امضا و مهر در فدراسیون نامه ای دریافت نکرده ام

تاکنون من و سلیمانی دبیر سابق فدراسیون هیچگونه نامه‌ای از وزارت ورزش و جوانان در خصوص جعل و امضای روسای سابق فدراسیون دریافت نکرده ام. چهار ماه پیش من با فدراسیون ژیمناستیک تسویه حساب ارزی و ریالی دارم و اگر مشکلی وجود داشته است، چرا این تسویه حساب به من داده می‌شد. در سال ۱۳۹۶ ما ۷۰۰ میلیون تومان سنوات نیروهای فدراسیون را پرداخت کردیم. یکی از مربیان سابق تیم ملی که نه قرارداد و ابلاغی داشت از رئیس فدراسیون دوره خودش نامه‌ای را امضا گرفت و این فرد از ما سنواتش را درخواست کرد در حالی ما اطلاع داشتیم که سوابق این فرد در تیم ملی خیلی کمتر بوده است، اما او به بیمه شکایت کرد و ما مجبور شدیم که سنوات او را پرداخت کردیم.

عده ای به دنبال انتقام شخصی از من هستند

اگر ابلاغ مورد تایید بود ما باید سنوات را پرداخت می‌کردیم و اگر کسی که حکمی یا ابلاغی مورد تایید ما نبود به اداره کار شکایت کند، مسلما اداره کار به نفع او رای خواهند داد. ما برای همه‌ی این سال‌ها ابلاغ و اصل نامه با امضا آقایان داشته ایم، متاسفانه عده‌ای نامه‌های جعلی درست کرده اند و این سندها جعلی است، اما مطمئنا جاعل این نامه‌ها ما نیستیم و فردی به صورت زیرکانه در حال انجام این کارها است تا انتقام شخصی بگیرد. من و سلیمانی، دبیر سابق فدراسیون برای گرفتن سنوات نیازی به قرارداد نداشته ایم، قرارداد به این درد می‌خورد که من برای جمع کردن سنوات خدمتی برای بازنشستگی اقدام کنم که پایه حقوقم بالا رود. این کار ها کاملا مشخص است که از کجا آب می‌خورد. بعضی افراد به صورت پروژه‌ای این کارها را از همان سال ۹۶ که به عنوان رئیس فدراسیون ژیمناستیک انتخاب شدم آغاز کردند؛ چون به لحاظ مالی برایشان منفعت داشت.

چرا باید برای دریافت ۴ تا ۵ میلیون تومان با آبروی خودم بازی کنم؟

ما سنوات هایمان را با ابلاغ هایمان گرفته ایم و قرارداد چیز جدیدی است که عنوان می‌کنند. اگر من قراردادی جعل کرده ام می‌شود به راحتی به سازمان تامین اجتماعی یا اداره کار مراجعه کرد که من یک ورقه قرارداد به این ۲ اداره داده ام که برای من سابقه بیمه حساب کنند، چرا که من چیزی نداشتم. من در دورانی که عضو کمیته پزشکی بودم ذهنم اصلا به دنبال گرفتن سنوات نبود. من پزشک متخصص هستم و چرا باید برای دریافت ۴ تا ۵ میلیون تومان با آبروی خودم بازی کنم.آیا این مسئله خنده‌دار نیست؟ جالب اینکه کسانی به دنبال دادن اطلاعات اشتباه به نهادهای نظارتی هستند که خودشان با اتهامات زیادی روبرو بودند و این اتهامات ثابت هم شده‌اند. من پزشک متخصص هستم، اما چگونه یکی از روسای سابق فدراسیون که مدرک دیپلم داشت خودش را به عنوان دکتر معرفی می‌کرد؟ چندین سال پیش چندین هزار دلار در فدراسیون ناپدید شد. این‌ها اتهام محسوب می‌شوند؛ نه کرایه تاکسی.

سازمان بازرسی هر ساله برای بسیاری از مسئولان فدراسیون‌ها پرونده تشکیل می‌دهد. اینکه این پرونده قبل از اینکه حتی خودم مطلع شوم به بیرون درز پیدا کرده است هم نشان دهنده خیلی از موارد است. من از ریاست محترم قوه قضاییه تقاضا می‌کنم شخصا به این موضوع ورود کنند تا اینگونه با آبروی افراد بازی نشود. اگر بنای سکوت در پیش گرفته بودم به این خاطر بود که بهانه‌ای برای برگزار نکردن انتخابات فدراسیون ژیمناستیک پیدا نکنند، اما از این پس اجازه نمی‌دهم اینگونه با آبرویم بازی کنند. یک بار تبرئه شدم و بار دیگر هم ان‌شالله تبرئه خواهم شد. فکر می کنم گناه من این بود که عده‌ای که از ۳۰۰ هزار تومان تا سکه از من باج می‌خواستند را نا امید کردم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین