کد خبر: ۷۷۲۸۶
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۸۷ - ۲۰:۱۳
با انتخاب 9 بازیکن از اسپانیا

اسامی تیم منتخب یورو 2008 اعلام شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: گروه فنی یوفا، تیم منتخب یورو 2008 را انتخاب کرد. در جمع 23 بازیکن برگزیده نام 9 نفر از تیم اسپانیا، قهرمان جام به چشم می‌خورد.

نه نفر از کارشناسان برجسته و باتجربه فوتبال، گروهی قدرتمند را تشکیل دادند و تمام بازی‌ها را زیر نظر گرفتند تا بازیکنان برتر را انتخاب کنند. موفقیت تیم لوییس آراگونس با انتخاب 9 نفر از این تیم پررنگ‌تر هم شد. سه نفر از تیم نایب‌قهرمان آلمان در این لیست حضور دارند، چهار نفر از روسیه انتخاب شده‌اند، هلند و پرتغال دو بازیکن در جمع برترها دارند و یک سهمیه هم به کرواسی، ترکیه و ایتالیا رسیده است.

اندی راکسبرگ مدیر فنی یوفا در این باره می‌گوید: «تنها چهار نفر در این لیست در تیم برگزیده لیگ قهرمانان امسال هم حضور داشتند. همه چیز به درخشش آنان در این تورنمنت بازمی‌گردد. ضمن آن که از تیم‌های حذف شده در مرحله گروهی کسی را انتخاب نکردیم.»

اسامی تیم منتخب به این شرح است:
دروازه‌بانان: جیان‌لوییجی بوفون (ایتالیا)، ایکر کاسیاس (اسپانیا)، ادوین ون در سار (هلند).

مدافعان: بوسینگوا (پرتغال)، فیلیپ لام (آلمان)، کارلوس مارچه‌نا (اسپانیا)، پپه (پرتغال)، کارلس پویول (اسپانیا)، یوری ژیرکوف (روسیه).

هافبک‌ها: حمید آلتینتوپ (ترکیه)، لوکا مودریچ (کرواسی)، مارکوس سنا (اسپانیا)، ژاوی هرناندز (اسپانیا)، کنستانتین زیریانوف (روسیه)، میشاییل بالاک (آلمان)، سسک فابرگاس (اسپانیا)، آندرس اینیستا (اسپانیا)، لوکاس پودولسکی (آلمان)، وسلی اسنیدر (هلند).

مهاجمان: آندری آرشاوین (روسیه)، رومان پاولیوچنکو (روسیه)، فرناندو تورس (اسپانیا)، داوید ویا (اسپانیا).

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین