کد خبر: ۷۷۳۰۳۰
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴

وزیر اطلاعات: اسرائیل نجات خود را در ترور و خرابکاری می‌بیند

وزیر اطلاعات با صدور پیامی در پی شهادت پاسدار سرافراز صیاد خدایی خاطرنشان کرد: رژیم بزدل و زبون صهیونیستی نجات خود را در ترور و خشونت و خرابکاری می‌بیند.
وزیر اطلاعات: اسرائیل نجات خود را در ترور و خرابکاری می‌بیند
آفتاب‌‌نیوز :

متن پیام تسلیت سیّد اسماعیل خطیب به شرح زیر است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحَیمِ

بَلْ زُیِّنَ لِلَّذِینَ کَفَرُوا مَکْرُهُمْ وَصُدُّوا عَنِ‌السَّبِیلِ وَمَنْ یُضْلِلِ‌اللَّهُ فَمَالَهُ مِنْ هَادٍ (سوره مبارکه رعد - آیه شریفه ۳۳)

سربازان گمنام امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف)، شهادت امام جعفر صادق (علیه‌السلام) را تسلیت گفته، فتح‌الفتوح خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی همراه با روز مقاومت و پایداری را که بحق در دزفول قهرمان تبلور یافته گرامی می‌دارند.

ظفرمندی‌های جبهه حق بر سلطه‌ی کفر و استکبار و صهیونیست و پیروزی‌های پی‌درپی ملّت شجاع و سرافراز ایران اسلامی، همواره با ایستادگی و مقاومت تحسین‌برانگیز و همراهی با انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت مردمی همراه بوده و تداوم خواهد یافت و ایمان داریم که وعده الهی بر نصرت و ظفر و فتح در پیش است و شهادت و صبر، راه این پیروزی هستند و همواره آروزی رهروان راه حق و مشتاقان لقاءالله.

رژیم بزدل و زبون صهیونیستی در این اوضاع آشفته داخلی، سیاسی و امنیتی خود با مرگ درآویخته و هر روز افول و نابودی وعده‌داده‌شده امامین انقلاب اسلامی را با چشمان خود می‌بیند. به همین سبب، اشغالگران و کودک‌کشان نجات خود را در ترور و خشونت و خرابکاری می‌بینند و از خشم الهی و مؤمنین غافلند و بزودی شاهد سزای اعمال خود در دنیا و آخرت خواهند بود و این جنایت آنها نیز بی‌پاسخ نخواهد ماند.

شهادت افتخار است. شهادت مظلومانه‌ی سرهنگ پاسدار شهید خدایی مدافع ایران و اسلام و حرم اهل ‌بیت (علیهم‌السلام) را خدمت مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله‌ العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، خانواده‌ی معظم شهید، همرزمان و دلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و امّت شهید پرور تبریک و تسلیت می‌گویم و از درگاه رب‌الشهداء و الصدیقین، صبر و اجر برای کلیه‌ی بازماندگان مسئلت می‌نمایم.

قطعاً همدلی، وحدت و استقامت آحاد ملّت شریف ایران اسلامی، بزرگترین عامل پیروزی و ظفرمندی بر توطئه‌های دشمن و ایادی آن می‌باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین