کد خبر: ۷۷۳۰۸
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۸۷ - ۱۶:۰۷
سخنگوی قوه قضائيه در جمع خبرنگاران فاش کرد:

جزئیات جدیدی از پرونده پالیزدار

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جمشیدی گفت: «باند پالیزدار اطلاعات حوزه‌های نظامی، اقتصادی، انرژی و غیره را در 7 نقطه از شهرستان‌ها پنهان کرده بود که تاکنون 5 مورد آنها کشف شده است».

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب به نقل از خبرگزاری فارس، علیرضا جمشیدی سخنگوی قوه قضائیه صبح امروز سه‌شنبه در کنفرانس خبری در جمع خبرنگاران در خصوص بحث‌های مربوط به عباس پالیزدار با تأکید بر اینکه اساساً رسیدگی به باند پالیزدار از موضوع تحقیق وتفحص از قوه قضاییه جدا است، گفت: «تاکنون 13 نفر از باند پالیزدار دستگیر شده‌اند و رسیدگی به این پرونده در مسیر قانونی و قضایی خود با قاطعیت در حال انجام است».
 
وی افزود: «بر اساس دستور و تأکید آقای هاشمی شاهرودی رئیس قوه قضائیه تا در آوردن چشم فتنه در این پرونده هر کسی در هر مقام و موقعیتی در هر قوایی باشند قطعاً مورد بررسی و تحقیق قرار خواهد گرفت». 

وی در ادامه سخنان خود در خصوص رابطه برکناری محمد نیازی از ریاست سازمان بازرسی کل کشور گفت: «به دنبال انجام تحقیقات در خصوص مسئله پالیزدار جلسه‌ی مفصلی میان هاشمی شاهرودی وجمعی از مسئولین قوه قضائیه با مسئول وقت سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد و اهمال‌ها در انجام وظایف این سازمان به تفصیل مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت شاهرودی بعد از پایان جلسه مصلحت دیدند که از آقای نیازی در جای دیگری استفاده کند». 

سخنگوی قوه قضاییه افزود: «قطعاً کسانی که در رابطه با این پرونده اهمال قانونی کرده باشند، در هر کدام از قوای سه گانه که باشند با آنها برخورد صورت می‌گیرد و این نشانه عدالت است که قوه قضاییه از خودش شروع کرده است». 

جمشیدی گفت: «یکی از مدیران این سازمان به دلیل اهمال قانونی در بازداشت به سر می‌برد، ضمن اینکه تحقیق از یکی از نمایندگان مجلس در این زمینه آغاز شده و قطعاً ادامه خواهد یافت».

مشروح نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه متعاقباً ارسال می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۸۷/۰۴/۱۲
0
0
لطفا بنويسيد پاليزدار چه گفته است؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین