کد خبر: ۷۷۳۱۳۰
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲

مهاجم سابق پرسپولیس: از ۹ کشور پیشنهاد داشتم

علی علیپور، مهاجم ایرانی تیم فوتبال ژیل ویسنته اعلام کرد که از ۹ کشور از جمله چین، امارات، اسپانیا، روسیه، ترکیه و بلژیک پیشنهاد داشته است.
مهاجم سابق پرسپولیس: از ۹ کشور پیشنهاد داشتم
آفتاب‌‌نیوز :

مهاجم ایرانی تیم فوتبال ژیل ویسنته اعلام کرد که از ۹ کشور از جمله چین، امارات، اسپانیا، روسیه، ترکیه و بلژیک پیشنهاد داشته است.

علی علیپور مهاجم ایرانی بعد از دو فصل حضور در تیم ماریتیمو، هفته گذشته با امضای قراردادی دو ساله به تیم ژیل ویسنته پرتغال پیوست. علیپور که سابقه بازی در پرسپولیس را هم دارد، امیدوار است با درخشش در تیم جدید خود، درهای بیشتری از تیم‌های اروپایی را پیش روی خود باز کند.

از این مهاجم در ماه‌های گذشته به عنوان یکی از گزینه‌های مدنظر یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس هم یاد می‌شد. با توجه به ضعف پرسپولیس در خط حمله، گل‌محمدی قصد داشت با بازگرداندن این لژیونر تحولاتی در بخش هجومی تیمش ایجاد کند که البته این برنامه با حضور علیپور در ژیل ویسنته به جایی نرسید.

این در حالی است که علیپور در تازه‌ترین مصاحبه خود بدون آنکه اشاره‌ای به پرسپولیس و ایران داشته باشد، تاکید کرده که از ۹ کشور دیگر پیشنهاداتی داشته است.

علیپور در این خصوص به روزنامه «ابولا» گفت: انتخاب ژیل ویسنته با توجه به همه پیشنهاداتی که از قطر، امارات، چین، کویت، ترکیه، بلژیک، لهستان، روسیه و حتی اسپانیا به من رسید بهترین انتخاب بود.

این مهاجم همچنین اظهار امیدواری کرد که با دعوت به اردوهای تیم ملی، در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین