کد خبر: ۷۷۳۱۸۲
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰

دعوای استقلال و پرسپولیس بالا می‌گیرد؟

با لغو بازی پرسپولیس و شهرخودرو، برنامه سازمان لیگ بهم ریخته و این مسئله باعث دعوای جدید میان استقلال و پرسپولیس بر سر بازی در ورزشگاه آزادی شده است.
دعوای استقلال و پرسپولیس بالا می‌گیرد؟
آفتاب‌‌نیوز :

با به تعویق افتادن بازی پرسپولیس و شهرخودرو به علت آلودگی هوای تهران، اکنون سازمان لیگ باید تصمیم بگیرد این بازی را چه روزی برگزار کند. گفته می شود یک شنبه روزی است که این دیدار معوقه برگزار خواهد شد اما استقلالی ها می گویند برای بازی در این روز و برگزاری جشن قهرمانی خود برنامه ریزی کرده اند.

مدیران استقلال طوری برنامه ریزی کرده اند که جشن قهرمانی تیمشان را یکشنبه شب بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان برگزار کنند. مساله اینجاست که بازی پرسپولیس لغو شده و گفته می شود شاید یکشنبه پرسپولیس در تهران با شهرخودرو بازی کند در حالی که استقلال هم همان روز در تهران بازی دارد. در این رابطه محمد مومنی عضو هیات مدیره استقلال به همکار ما گفت: ما برای جشن یکشنبه برنامه ریزی کرده ایم و تمرینات تیم هم بر همین اساس انجام می شود. در واقع ما مخالف جدی تعویق بازی با نفت مسجد سلیمان هستیم. ضمن این که تیم ملی هم به کانادا می رود و اصلا نمی توان این بازی را به تعویق انداخت.

مومنی در ادامه گفت: تعویق بازی پرسپولیس نباید به برنامه های ما لطمه بزند. استقلال به موقع بازی کرده و بازی تیمهای پائین جدولی هم قاعدتا باید همزمان باشد. از طرفی لیگ باید ۸ خرداد تمام می شد. البته ما محدودیت های دوستانمان در سازمان لیگ را می دانیم اما انتظار داریم بازی آخر در همان تاریخی که اعلام شده بود انجام شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین