کد خبر: ۷۷۳۱۸۹
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰

سرخپوشان حکم سقوط فجر سپاسی را امضا کردند

تیم تراکتور برابر فجر سپاسی شیراز به برتری دست یافت تا یک کامبک دیگر در هفته‌های پایانی داشته باشد.
سرخپوشان حکم سقوط فجر سپاسی را امضا کردند
آفتاب‌‌نیوز :

در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور امشب میزبان تیم فجر سپاسی شیراز بود که این بازی در پایان با برتری دو بر یک به سود تراکتور به اتمام رسید.

در این بازی تیم فجر سپاسی خیلی زود و توسط امین منصوری در دقیقه 8 به گل دست یافت و از میزبان خود پیش افتاد.

سرخپوشان که در شوک دریافت این گل بودند حملات خود را بر روی دروازه تیم مهمان آغاز کرده و در دقیقه 24 با سانتر سامان نریمان جهان و ضربه سر محمد عباس زاده به گل تساوی دست یافت.

در دقیقه 40 شوت سامان نریمان‌جهان به شکل زیبایی وارد دروازه تیم فجر سپاسی می شود بدون اینکه واکنش دروازه بان این تیم را به همراه داشته باشد.

در این نیمه تیم تراکتور یک فرصت عالی دیگر برای گلزنی داشت که ضر به سر بازیکن این تیم با اختلاف اندک از بالای دروازه تیم مهمان به بیرون رفت.

در نیمه دوم تلاش بازیکنان دو تیم نتیجه‌ای نداشت. در دقیقه 63 عرفان معصومی یک موقعیت عالی را از دست داد و در دقیقه 80 هم محمد عباس‌زاده نتوانست گل دوم خودش و سوم تراکتور را به ثمر رساند.

در نهایت این بازی با برتری دو بر یک تیم تراکتور به اتمام رسید تا ساغلام بعد از بازی مقابل تیم هوادار، دومین کامبک خود را کرده و در تبریز به 3 امتیازی بازی دست یابد.

بازی رفت دو تیم در شیراز با تساوی یک بر یک به اتمام رسیده بود.

با این نتیجه تیم تراکتور 28 امتیازی شده و در همان رده سیزدهم جدول جای گرفته و تیم فجر سپاسی با 17 امتیاز سقوطش به لیگ دسته یک ایران مسجل شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین