کد خبر: ۷۷۳۲۴۴
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
تبلیغات

محبوب‌ترین مدل‌های حلقه برای زوج‌های جوان

حلقه نامزدی، اولین حلقه‌ای است که عروس از داماد دریافت می‌کند. این حلقه تا آخر عمر در انگشت عروس خواهد بود و نمادی از ازدواج او با همسرش است. البته حلقه با انگشتر فرق دارد. انگشتر‌ها بزرگ و پرنگین هستند؛ اما حلقه معمولاً ظریف و گاهی بدون نگین و ساده است. انتخاب حلقه نامزدی و ازدواج ازجمله مهم‌ترین مراحل خرید ابتدا و حین این اتفاق خجسته است. زوج‌ها بر اساس معیار‌های مختلفی مانند سلیقه و بودجه سراغ طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی از حلقه و انگشتر می‌روند.
محبوب‌ترین مدل‌های حلقه برای زوج‌های جوان
آفتاب‌‌نیوز :

یکی از مهم‌ترین انتخاب‌ها برای زوج‌هایی که تازه ازدواج کرده‌اند، انتخاب حلقه ازدواجی زیبا و شیک است. از آنجایی که مدل‌های حلقه ازدواج مردانه و زنانه تنوع زیادی دارد و انواع مختلفی از آن‌ها در بازار موجود است، تا حدودی انتخاب را برای زوج‌ها سخت و دشوار می‌سازد. البته باید بگوییم می‌ساخت؛ چراکه ما قصد داریم در این نوشته، جدیدترین و محبوب‌ترین مدل‌های حلقه برای زوج‌های جوان را به شما معرفی کنیم تا بتوانید طرح و مدل دلخواه را به‌راحتی و با خیال راحت انتخاب کنید. پس تا پایان این نوشته از گالری طلا روبی همراهمان باشید.

تفاوت بین حلقه ازدواج و حلقه نامزدی

حلقه نامزدی، اولین حلقه‌ای است که عروس از داماد دریافت می‌کند. این حلقه تا آخر عمر در انگشت عروس خواهد بود و نمادی از ازدواج او با همسرش است. البته حلقه با انگشتر فرق دارد. انگشتر‌ها بزرگ و پرنگین هستند؛ اما حلقه معمولاً ظریف و گاهی بدون نگین و ساده است. همچنین انگشتر نامزدی می‌تواند تنها یک نگین درشت داشته باشد که در این صورت سنگین‌تر به‌نظر می‌رسد. مانند انواع انگشتر نگین دار زنانه که موردپسند بسیاری از بانوان است؛ اما حلقه ازدواج در طول مراسم میان عروس و داماد بدل می‌شود و به‌عنوان کادو به یکدیگر هدیه می‌دهند. حلقه ازدواج معمولاً به‌صورت حلقه‌های ست هستند و از حلقه‌های نامزدی بیشتر و پٌرتر کار می‌شوند. برای انتخاب جنس حلقه‌های نامزدی و ازدواج نیز انتخاب‌های متنوعی وجود دارد. شما می‌توانید سراغ فلز‌های قیمتی فراوانی مانند طلا، پلاتین، نقره، برنز و... بروید و بر اساس بودجه و سلیقه خود، یکی را انتخاب کنید.  

مدل و سبک حلقه ازدواج

هنگام خرید حلقه ازدواج در ابتدا باید به سبک زندگی و شخصیت خود و همسرتان توجه کنید. چراکه علاوه بر میزان بودجه شما، مدل شخصیتی و فعالیت‌های روزانه زوج‌ها، بهترین و کامل‌ترین راهنما برای خرید حلقه هستند. در ادامه چند نمونه از حلقه‌های ازدواج مطابق با مدل‌های مختلف شخصیتی را بررسی می‌کنیم.

محبوب‌ترین مدل‌های حلقه برای زوج‌های جوان

• سنتی و زیبا

اغلب حلقه‌های ازدواج به سبک کلاسیک نگین‌دار هستند که یک قطعه الماس یا جواهری خاص روی مرکز حلقه نصب کرده‌اند. در این حلقه‌ها از یک مدل ساده فلزی برای نوار جواهر حلقه استفاده می‌کنند. برای به نمایش‌گذاشتن پیراستگی و شیک‌بودن بیشتر حلقه یا اطمینان از آن‌که الماس مرکزی بیشتر هماهنگ شده باید، می‌توان از مدل‌های بست‌دار یا سبددار استفاده کرد. همچنین می‌توان برای زرق و برق بیشتر یک ردیف الماس روی حلقه قرار دهید. معمولا حلقه سولیتر از چنین ویژگی برخوردار است.  

• شیک و خوش فرم

اگر قصد دارید زرق و برق حلقه شما خیره‌کننده باشد، می‌توانید سراغ مدل‌هایی بروید که الماس‌های آن بیشتر باشد یا الماس‌های ریزتر به‌صورت ردیفی روی نوار حلقه کار شود. مانند حلقه‌های هالو (درخشان، چون خورشید) که به دور الماس مرکزی خود، یک دایره از الماس‌های ریز کار شده تا الماس مرکزی براق‌تر و درخشنده‌تر به‌نظر برسد و همچنین بزرگ‌تر نشان داده شود.  

• عاشق طبیعت یا طرفدار هوای آزاد

اگر از آن دسته افرادی هستید که عاشق طبیعت و هوای آزاد هستید، می‌توانید سراغ حلقه‌هایی با عناصر طبیعی مانند برگ، انگور و گل‌ها بروید. معمولاً طرح‌های مختلفی از این عناصر برای حلقه ازدواج در بازار وجود دارد؛ اما اگر نتوانستید طرح دلخواه خود را بیابید، می‌توانید رینگ ساده طلا را با هر طرح مدنظرتان ترکیب کنید. معمولا اکثر طلافروشی‌ها می‌توانند مدل مدنظر شما را بسازند. یکی از مزیت‌های طرح‌های ساختنی این است که برای حلقه ازدواج مردانه هم بسیار مناسب و مطلوب هستند و طبق سلیقه آقایان قابل تغییر هستند. گالری روبی بهترین حلقه ازدواج مردانه را در شعبات خود با مشتریان ارائه میکند.  

• رمانتیک، عاشقانه و بی انتها

اگر شما و شریک زندگی‌تان دوست دارید همه چیز رابطه‌تان عاشقانه، مرغوب و عالی باشد، باید سراغ حلقه‌هایی با همین نشانه‌ها بروید. مانند حلقه‌هایی که دارای تزئیناتی با سنگ‌های ریز و طوماری‌شکل هستند و طرحی پیچیده و خوش‌فرم پیدا می‌کنند.

• مدرن و معاصر

اگر شما و همسرتان به طرح‌های مدرن و به‌روز علاقه دارید، می‌توانید حلقه‌های تندیسی و مجسمه‌ای را انتخاب کنید. این اشکال غیرسنتی، تجربه متفاوتی را برای شما و شریک زندگی‌تان رقم می‌زند. معمولاً حلقه‌های گودی که الماس آن توسط یک نوار باریک فلزی نازک نگه داشته شدهاند، انتخاب مناسبی برای اینگونه از سلیقه‌هاست. اگر هم علاقه‌ای به الماس مرکزی ندارید، می‌توانید حلقه‌ای با نوار پهن‌تر بگیرید که با جزئیات زیبا تزئین شده است. معمولا انگشتر رولکسی زنانه و انگشتر رولکسی مردانه نیاز این دسته از افراد را تامین می‌کند.  

انواع رنگ و فلز حلقه ازدواج

محبوب‌ترین مدل‌های حلقه برای زوج‌های جوان

رنگ و نوع فلز به‌کار رفته در حلقه ازدواج نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و اصول خاص خود را دارد. مثلا رنگ پوست شما در انتخاب رنگ حلقه یا حساسیت‌های پوستی در جنس آن تاثیرگذار است. اکثر حلقه‌های موجود در بازار به رنگ زرد، سفید و رزگلد است و معمولا از جنس طلا، نقره، پلاتینیوم و پالادیوم ساخته می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد دارید گرمی و صمیمیت میان خود و همسرتان را نشان بدهید، سراغ طلای زرد بروید. اگر می‌خواهید لوکس و به‌روزبودن را نشان دهید، سراغ رنگ سفید بروید. در صورتی که قصد دارید خاص و منحصربه‌فردبودن سلیقه‌تان را به رخ بکشید، رنگ صورتی یا رزگلد بهترین انتخاب برای شماست.  

سخن آخر

انتخاب حلقه نامزدی و ازدواج ازجمله مهم‌ترین مراحل خرید ابتدا و حین این اتفاق خجسته است. زوج‌ها بر اساس معیار‌های مختلفی مانند سلیقه و بودجه سراغ طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی از حلقه و انگشتر می‌روند. ما در گالری خرید آنلاین طلا روبی کار را برایتان آسان کردیم. شما می‌توانید بسیار آسان به وب‌سایت روبی مراجعه کنید و انواع طرح‌های حلقه اردواج را ببینید. آن‌گاه طرح مدنظرتان را تنها با چند کلیک بخرید. حتی اگر تمایلی به خرید اینترنتی نداشته باشید، می‌توانید به‌صورت حضوری به شعب فعال ما در سراسر کشور مراجعه کنید و یکی از چندین طرح‌های حلقه ازدواج را بخرید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین