کد خبر: ۷۷۳۳۲۷
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹

سرقت ۱۰۰ دریچه فاضلاب در البرز

فرمانده انتظامی استان البرز: متهمان در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان به ۱۰۰ فقره سرقت دریچه فاضلاب و ۷ فقره سرقت اماکن خصوصی با همدستی ۳ نفر دیگر اقرار کردند.
سرقت ۱۰۰ دریچه فاضلاب در البرز
آفتاب‌‌نیوز :

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد البرز، سارقان دریچه‌های فاضلاب با بیش از ۱٠۷ فقره سرقت در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز،گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دریچه‌های فاضلاب در شهرک صنعتی اشتهارد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در همان تحقیقات اولیه خود ردپای ۲ نفر از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار شهرستان که به تازگی از زندان آزاد شده بودند را در چند فقره از سرقت‌های به وقوع پیوسته مشاهده و بلافاصله با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه آنها را در شهر اشتهارد شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک اقدام غافلگیرانه حین انجام سرقت هر ۲ آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان به ۱۰۰ فقره سرقت دریچه فاضلاب و ۷ فقره سرقت اماکن خصوصی با همدستی ۳ نفر دیگر اقرار کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی و دستگیری سایر سارقان توسط پلیس آگاهی اشتهارد، گفت: در خصوص این پرونده یک مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و به همراه متهمان به مراجع قضائی معرفی شد.

محمدیان در پایان از شناسایی ۷ مال باخته این پرونده خبر داد و از شهروندان درخواست کرد که نسبت به فعالیت های مشکوک افراد در اطراف منازل خود حساس بوده و موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به ماموران اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین