کد خبر: ۷۷۳۳۶۷
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۷

وزیر کشور: در متروپل یک جنایت اتفاق افتاد

وزیر کشور گفت: در حادثه متروپل، متاسفانه نه تنها تعلل بلکه جرم بزرگی اتفاق افتاده است.
وزیر کشور: در متروپل یک جنایت اتفاق افتاد
آفتاب‌‌نیوز :

احمد وحیدی در حاشیه جلسه ستاد فرماندهی عملیات پاسخ به بحران حادثه ساختمان متروپل، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تقسیم کار شده است و کارها با شدت، پیرو دستورات مقام معظم رهبری و تاکید ریاست محترم جمهور انجام می‌شود. بحث آواربرداری، خطرزدایی و رسیدگی به خانواده‌های داغدار در دستور کار است.

وی با بیان این که در متروپل یک جنایت اتفاق افتاد، ادامه داد: کسانی که برای کسب درآمد بیشتر به راحتی با جان مردم بازی کردند، به هیچ وقت قابل گذشت نیستند و باید درس عبرت شوند.

وزیر کشور گفت: حتما باید سایر پرونده‌هایی که در این حوزه و شهر هستند را رسیدگی کنیم و همین الان نیز دستور آن صادر شده است و شکایت‌های موجود باید رسیدگی شوند.

وی عنوان کرد: در حادثه متروپل، متاسفانه نه تنها تعلل بلکه جرم بزرگی اتفاق افتاده است و باید به آن رسیدگی شود. من فکر می کنم دستگاه قضا باید با اشد مجازات با مسببین و کسانی که غفلت کرده‌اند برخورد کند. مردم هم مطمئن باشند که دستگاه قضا در خصوص کسانی که عامل بروز فاجعه تلخی بوده‌اند، رسیدگی محکمی خواهد کرد.

وحیدی بیان کرد: بحث اول ما آواربرداری است و دوم نیز خطرزدایی است که الان در این مرحله هستیم و مراحل بعدی بنا به بررسی های کارشناسان و متخصصان است. به هر حال فعلا در مرحله رفع خطر هستیم.

وی در خصوص روند آواربرداری در متروپل گفت: همچنان در حال ورود دستگاه‌های جدیدتر و سنگین‌تر به شهر هستیم و یک کارگاه بزرگ در این جا شکل گرفته تا بتوانیم پاسخگوی عزیزان در منطقه باشیم. همه از همه استان‌ها و شرکت‌های فعال در استان خوزستان مشارکت داشته‌اند. همه دستگاه‌ها و نهادهای حاضر در این بحران، از جمله هلال احمر، مدیریت بحران کشور، اورژانس، قرارگاه خاتم، سپاه، آتش‌نشانی، نیروی انتظامی و شرکت پالایش نفت فعال بوده‌اند و کار با هماهنگی پیش می‌رود.

وزیر کشور عنوان کرد: از محبت همه مردم آبادان تشکر می‌کنم و از مردم می‌خواهم به محل حادثه نزدیک نشوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین