کد خبر: ۷۷۳۴۲۳
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷

در تمرین امروز پرسپولیس چه گذشت؟

عیسی آل‌کثیر که حدود ۲ هفته پیش عمل جراحی کرده بود، امروز (جمعه) در محل تمرین سرخپوشان حضور یافت و پس از طی مراحل درمانی خود، با اعضای تیم به خوش و بش پرداخت و مورد استقبال آنها قرار گرفت.
در تمرین امروز پرسپولیس چه گذشت؟
آفتاب‌‌نیوز :

تمرین روز جمعه تیم فوتبال پرسپولیس با حرکات کششی و نرمشی آغاز شد و بعد از آن، بازیکنان چند دقیقه‌ای به حرکات هوازی پرداخته و در بخش بعدی نیز تنیس فوتبال در قالب چند گروه در دستور کار قرار گرفت.

در یکی از گروه‌ها یحیی گل‌محمدی حاضر بود و در کنار بازیکنان پا به توپ شد و کری‌خوانی زیادی در این بخش به وجود آمد. در پایان این بازی، تیم سرمربی که سه کاپیتان تیم در آن حضور داشتند به پیروزی رسید. گروه سیدجلال حسینی، امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا با هدایت یحیی گل‌محمدی برنده این بازی بود.

تمرین روز جمعه قرمزپوشان یک ساعت به طول انجامید و همه بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

عیسی آل‌کثیر که حدود ۲ هفته پیش عمل جراحی کرده بود، امروز در محل تمرین سرخپوشان حضور یافت و پس از طی مراحل درمانی خود، با اعضای تیم به خوش و بش پرداخت و مورد استقبال آنها قرار گرفت.

تیم پرسپولیس فردا (شنبه) آخرین تمرین قبل از بازی با شهر خودرو را که ۲ بار به دلیل آلودگی هوا لغو شد، برگزار می‌کند و بار دیگر بازیکنان پرسپولیس به اردو خواهند رفت.

دیدار برگشت تیم‌های پرسپولیس و شهر خودرو روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین