کد خبر: ۷۷۳۴۸۱
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱

شهادت مأمور پلیس دلگان در حمله اشرار مسلح

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با حمله ناجوانمردانه اشرار مسلح به خودروی شخصی یک از مأموران انتظامی شهرستان دلگان، منجر به شهادت این مأمور جان برکف پلیس استان و مجروحیت همسرش شد.
شهادت مأمور پلیس دلگان در حمله اشرار مسلح
آفتاب‌‌نیوز :

سردار احمد طاهری در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: ساعت ۲۱:۴۸ شب گذشته خودروی شخصی سرگرد "عباس راه انجام "، از مأموران جان برکف پلیس پیشگیری شهرستان دلگان که به همراه خانواده، در حال طی مسیر در محور " ایرانشهر به دلگان" بود مورد شناسایی اشرار مسلح قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود: اشرار کوردل به صورت ناجوانمردانه‌ای با سلاح کلاش به سمت خودروی این مأموران جان برکف پلیس استان شلیک و از صحنه متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متأسفانه بر اثر این تیر اندازی سرگرد راه انجام به درجه رفیع شهادت نائل آمد و همسر محترم وی نیز مجروح و با حضور نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل گردید.

سردار طاهری ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مأمور جان برکف انتظامی استان، خاطر نشان کرد: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان متواری این جنایت آغاز شده است که نتیجه اقدامات صورت گرفته متعاقبا اعلام خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین