کد خبر: ۷۷۳۵۰
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۸۷ - ۱۱:۵۵

حجم عظیم تحولات، فرصت را از مخالفان گرفته‌است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دولت با بهره گیری از ظرفیت عظیم بدنه کارشناسی و خدوم کشور، موجب گستردگی طرح‌ها و اقدامات بی‌بدیل در اداره کشور شده که شگفت انگیز است. 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، به نقل از واحد مرکزی خبر، علی سعید لو معاون رئیس جمهور در امور اجرایی گفت: «برخلاف ادعای مخالفان، استفاده از ظرفیت‌های کارشناسی در بدنه دولت، نشاط و تحرک وصف ناپذیری در عرصه‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، کشاورزی، اجتماعی و اجرایی به وجود آورده است». 

وی افزود: «گستردگی طرح‌ها و تسریع اعجاب انگیز اجرای پروژه‌ها در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات و ایده‌های نو در عرصه‌های مختلف همانند موج عظیمی است که مخالفان را غافلگیر کرده و موجب شده است تنها درصدد مخالف گویی کلی برآیند».
 
معاون اجرایی رئیس جمهور یادآور شد: «تنوع طرح‌ها و ایده‌ها و حجم عظیم تحولات، فرصت را از مخالفان گرفته و به دلیل نداشتن اشراف به مسایل و دیدگاه کارشناسی، وادار به واکنش‌های منفعلانه شده و با تیترهای منفی مخالف گویی می کنند». 

وی تصریح کرد: «مخالفت‌ها به بهانه ضعف در کارشناسی، بسیار سطحی و در حد شعار و تیتر برخی روزنامه‌ها مطرح می شود که این امر ناشی از تحرک و پویایی بدنه دولت و ایستایی مخالفان است». 

معاون رییس جمهور در امور اجرایی گفت : «کشور با مدیریت تحولی در عرصه اجرا به کارگاه بزرگی تبدیل شده است. برخی‌ها که جسارت خارج شدن از حصار خود ساخته را ندارند مدام از اقدامات تحول ساز دولت انتقاد می کنند».
 
سعید لو اضافه کرد: «سفرهای استانی هیأت دولت یکی از مهمترین ایده‌هایی است که موجب نشاط و تحرک درمدیران، توزیع مناسب اعتبارات، شکستن دیوار بلند تعامل نداشتن مردم و مسوولان، افزایش اعتماد عمومی و پیشرفت و آبادانی شده است». 

وی افزود: «دولت با وجود تمام مخالف خوانی‌ها، با تلاش‌های روز افزون در همه عرصه‌ها، در پی اعتلای اهداف متعالی انقلاب اسلامی، منویات مقام معظم رهبری و خدمت به مردم و حفظ کرامت شهروندان است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۸۷/۰۴/۱۲
0
0
ميشه آقاي سعيد لو توضيح دهند كه منظورشان كدام تحولات است؟ آيا 3 برابر شدن قيمت مسكن تحول محسوب ميشود؟ آيا بالاي 100 درصد افزايش خواربار در عرض سه سال تحولي است كه فرصت را از رقبا گرفته است؟ آيا انزواي كشور در دنيا تحولي شگرف است؟
ايشان درست مي فرمايندَ بلايي كه دولت نهم سر ايران آوردَ هيچ كس و هيچ دولتي نمي تواند بياورد.
ناشناس
|
-
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۸۷/۰۴/۱۲
0
0
مدریرتی که با بیش از 100 میلیازد تورم 30 درصدی را به ارمغان آورده را شاید ایشان جزو تحولات می داند. ا
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین