کد خبر: ۷۷۳۵۱۵
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶

ریزش ۱۱ هزار واحدی بورس

امروز شنبه ۷ خرداد ماه شاخص کل بورس با افت ۱۱ هزار واحدی به محدوده یک میلیون و ۵۵۳ هزار واحد رسید. شاخص هم‌وزن نیز در حدود ۰٫۹۷ درصد کاهش داشت.
ریزش ۱۱ هزار واحدی بورس
آفتاب‌‌نیوز :

بورس امروز کاهش ۱۱ هزار و ۱۰۹ واحدی را تجربه کرد و در نهایت به سطح یک میلیون و ۵۵۳ هزار واحد رسید.

شاخص کل بورس امروز در ساعات آغازین معاملات مثبت بود اما در میانه معاملات تغییر مسیر داد و نزولی شد. همچنین در ساعات نقدینگی وارد بورس شد ولی پس تغییر مسیر شاخص خروج نقدینگی از بازار قوت گرفت.

افت شاخص کل هم‌وزن بورس

بر اساس داده‌های شرکت بورس و اوراق بهادار، امروز شاخص کل هم‌وزن ۰٫۹۷ درصد افت داشت و به محدوده ۴۳۲ هزار و ۵۴۱ واحدی رسید.

معامله‌گران در این روز ۵۹۵ هزار و ۷۱۳ معامله به ارزش ۵۷ هزار و ۸۳ میلیارد تومان انجام دادند.

امروز نمادهای فولاد، خودور، رمپنا، فارس، کچاد، شستا، وتجارت و خساپا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند. همچنین نمادهای شپنا، پارس، شپدیس، شبندر و پترول بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس کاهشی شد

در روز شنبه شاخص فرابورس با کاهش ۹۰ واحدی به محدوده ۲۱ هزار و ۳۹۷ واحد رسید. تعداد معاملات انجام شده در فرابورس نیز ۳۶۱ هزار ۵۴۲ معامله بود.

امروز نمادهای وسپهر، هرمز، آریا، ارفع، فرابورس، غصینو و شرانل بیشترین تاثیر منفی و نمادهای فغدیر، ددانا، دماوند و خدیزل نیز بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

نمادهای ددانا، کرمان، بجهرم، فزر، بپیوند، فرابورس و وسپهر نیز لقب نمادهای پرتراکنش فرابورس را گرفتند.

آخرین قیمت ۶۳ نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافت و ۲۵۹ نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

ارزش کل معاملات خرد بازار سرمایه نیز در مجموع به حدود پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسید.

نمادهای سآبیک و بمپنا صدرنشین ورود پول حقیقی‌ها بودند و نمادهای وبملت و ملی بیشترین حمایت را از سوی حقوقی‌ها را ثبت کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین