کد خبر: ۷۷۳۵۵
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۸۷ - ۱۴:۰۹
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه :

کاندیدای نهایی اصولگرایان معلوم نیست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: «تجربه نشان داده‌است که موفقیت جریان اصولگرایی در انتخابات‌ها، در همراهی و همفکری با هم بوده است و موفقیت اصولگرایان در مجلس هشتم هم این نظر را اثبات کرد».

محمد خرسند عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در گفت‌ و گو با خبرنگار سیاسی آفتاب درباره برنامه حزب موتلفه‌اسلامی برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: «طبیعی است که هر تشکیلات سیاسی برای انتخابات برنامه خاصی دارد و حزب موتلفه هم از این قاعده مستثنی نیست و اگر هم یک حزب سیاسی برنامه‌ای برای ورود به انتخابات نداشته باشد، قطعا حزب نیست».

وی افزود: «بهار فعالیت احزاب در زمان انتخابات است و موتلفه هم این فرصت را از دست نخواهد داد».

خرسند اظهار داشت: «تجربه نشان داده است که موفقیت جریان اصولگرایی در انتخابات‌ها همراهی و همفکری با هم بوده است و موفقیت اصولگرایان در مجلس هشتم هم این نظر را اثبات کرد».

وی ادامه داد: «جبهه متحد اصولگرایان تجربه خوبی برای اصولگرایان بود و در هر انتخاباتی که اصولگرایان منسجم وارد شدند موفقیت را بدست آوردند».

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه‌اسلامی تصریح کرد: «علاوه بر نتیجه انتخابات نفس هماهنگی و وحدت میان اصولگرایان خودش یک موفقیت است و وحدت هم توصیه امام و مقام معظم رهبری است که وقتی یک جریان سیاسی  مشترکات فراوانی دارند باید با هم همراه شوند».

وی اضافه کرد: «معتقدم که اصولگرایان باید همین مسیری را که در انتخابات مجلس هشتم پیمودند را در انتخابات ریاست جمهوری ادامه دهند تا موفقیت را همچون مجلس هشتم کسب کنند».

خرسند خاطرنشان کرد: «بنای حزب موتلفه وحدت و هماهنگی جریان اصولگرایی است و در انتخابات‌های گذشته هم دنبال سهم‌خواهی و تکروی نبوده است و قطعا هم در انتخابات ریاست جمهوری هم به همین روش عمل خواهد کرد».

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با اشاره به انتخاب کاندیداها در این برهه زمانی گفت: «هنوز زود است که درباره کاندیداها بحث شود و الان نمی‌شود قضاوت کرد که چه فردی کاندیدای نهایی اصولگرایان است، ولی به صورت طبیعی در گذشته رئیس جمهور فعلی در دوره بعدی هم کاندیدا می‌شده است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۸۷/۰۴/۱۲
0
0
اصولگرا فقط ؛احمدي نژاد كه منافع ملي را برمنافع تمامي احزاب و گروهها ترجيح ميدهد.
ناشناس
|
-
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۸۷/۰۴/۱۲
0
0
با ديدن آقاي خرسند نور الهي و تقوا از صورتشان هويدا است ! ماشاا لله به اين نور خدايي .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین