کد خبر: ۷۷۳۵۹۹
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷

هجدهمی بهترین رتبه تیراندازان در جام جهانی باکو

تیراندازان ایران در مرحله مقدماتی تفنگ بادی مردان جام جهانی باکو متوقف شدند.
هجدهمی بهترین رتبه تیراندازان در جام جهانی باکو
آفتاب‌‌نیوز :

در نخستین روز از مسابقات جام جهانی تیراندازی، ورزشکاران در مرحله مقدماتی تفنگ بادی مردان و زنان در خط آتش قرار گرفتند. در تفنگ بادی مردان، امیرمحمد نکونام با رکورد ۶۲۶.۱ در رده هجدهم ایستاد. مهیار صداقت با رکورد ۶۲۵.۳ در رده بیست و سوم، محمدامین رهسپار با رکورد ۶۲۴ در رده سی و سوم و هادی قره‌باغی با رکورد ۶۱۷.۲ در رده شصت و سوم ایستادند و در مرحله مقدماتی متوقف شدند.

در این ماده ۷۸ تیرانداز در خط آتش قرار گرفتند و محمد امین رهسپار از ایران در بخش pro (تیراندازان اضافی) تیر زد.

مرحله مقدماتی تفنگ بادی زنان نیز تا در حال انجام است. فاطمه کرم زاده، فاطمه کبیری، فاطمه امینی، آرمینا صادقیان و نجمه خدمتی اسامی ملی‌پوشان ایران در بخش تفنگ بادی زنان هستند.

سومین مرحله مسابقات تیراندازی جام جهانی به میزبانی باکو آذربایجان از ۷ خرداد آغاز و تا ۱۷ خرداد ادامه دارد. تیم ملی ایران با ترکیب ۲۲ تیرانداز راهی این مسابقات شده است. امیرحسین آقازاده، محمدمجید اقبالیان، سید حسن یگانه، شیوا فرحپور و مرضیه پرورش‌نیا در بخش تراپ، فاطمه امینی، هادی قره‌باغی، امیرمحمد نکونام، محمدامین رهسپار، مهیار صداقت، آرمینا صادقیان، فاطمه کبیری، فاطمه کرم‌زاده و نجمه خدمتی در بخش تفنگ و مهدیسا برزگر، هانیه رستمیان، گلنوش سبقت اللهی، زینب طوماری، محمدرسول عفتی، جواد فروغی، وحید گلخندان، و سجاد پورحسینی در بخش تپانچه اسامی تیراندازان حاضر در این مسابقات است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین