کد خبر: ۷۷۳۶۲۵
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴

نزاع دسته‌جمعی اراذل در شهرری/ پلیس همه را کت بست و برد

فرمانده انتظامی شهرستان ری جزئیات نزاع دسته جمعی اراذل و اوباش و چگونگی دستگیری آن‌ها را تشریح کرد.
نزاع دسته‌جمعی اراذل در شهرری/ پلیس همه را کت بست و برد
آفتاب‌‌نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۶ نفر از عاملان اصلی درگیری در میدان معلم شهرری با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس ری خبرداد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی خبر واصله از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در خصوص درگیری و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیم عملیاتی کلانتری ۱۳۱ شهرری به محل اعزام شدند.

وی افزود : در بدو ورود ، مأموران تعدادی از اراذل و اوباش را در حال درگیری با یکدیگر با استفاده از سلاح سرد قمه و چاقو مشاهده کرده و طی یک عملیات ضربتی و مقتدرانه ۶ نفر از عاملان اصلی درگیری را دستگیر و تعدادی قمه و چاقو از آنها کشف کردند.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه تمامی متهمان دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری بودند، خاطرنشان کرد: در تحقیقات انجام شده، متهمان علت نزاع و درگیری را اختلافات قبلی بین طرفین و چشم تو چشم بیان کردند که پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام کرد : شهرستان ری جای اوباشگری و حضور اراذل و اوباش نیست و هر شخص و یا اشخاصی که بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند پلیس ری با سرعت و قدرت برابر قانون با آنان برخورد خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین