کد خبر: ۷۷۳۶۵۷
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲

قاتلان شهروند سنندجی دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری قاتلان شهروند سنندجی در عملیات ضربتی پلیس خبر داد.
قاتلان شهروند سنندجی دستگیر شدند
آفتاب‌‌نیوز :

عبدالله فاتحی اظهار داشت: شب گذشته با اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه جسد بی‌جان خانمی در مسیر میدان گریزه سنندج به سمت کامیاران برروی زمین افتاده است، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی به محل سانحه اعزام شدند.

وی افزود: با تدابیر فرمانده انتظامی استان، تیم‌های ویژه از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی و تیم ویژه بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی استان کردستان در محل حادثه حاضر و تحقیقات در خصوص بررسی موضوع آغاز شد.

فاتحی در ادامه بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی و فنی با استفاده از سرنخ‌های موجود قاتلان را در کمتر از چند ساعت شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در عملیات ضربتی 2 متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه علت وقوع این حادثه در دست بررسی است، اظهار داشت: با اشاره به اینکه اقدام به موقع پلیس جهت دستگیری متهمان بازتاب مثبتی بین مردم و مسئولان استان داشته، در پایان گفت: با حضور مقتدرانه پلیس و دستگاه توانمند قضائی امنیت در منطقه برقرار است و پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیاندازند برخورد قاطع و قانونی به عمل خواهد آورد.

فاتحی در ادامه افزود: در صورت وقوع چنین حوادث ناگواری شهروندان بلافاصله مراتب را از طریق شماره 130 به پلیس آگاهی اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین