کد خبر: ۷۷۴۲۴
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۸۷ - ۱۰:۱۷

لهستان طرح سپر موشکی آمریکا را رد کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جزئیات طرح استقرار سپر موشکی آمریکا در لهستان با رد «دونالد توسک» نخست وزیر این کشور روبرو شد. 

به گزارش سرویس بین‌الملل آفتاب، «دونالد توسک» در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: «در زمینه افزایش سطح امنیتی در لهستان به نتایج رضایت‌بخشی دست نیافته‌ایم. به عقیده من هدف مذاکرات باید بالا بردن سطح امنیتی کشور باشد و ما همچنان تاکید داریم که لهستان باید از نظر تجهیزات نظامی همتراز آمریکا شود که متحد ما بوده، هست و خواهد بود». 

گفتنی است واشنگتن در حال بررسی سخنان توسک است «شان مک کورمک» سخنگوی کاخ سفید نسبت به اظهار نظر نخست وزیر لهستان گفت: «لهستان متحد نزدیک و مهم آمریکاست و ما به مذاکرات خود ادامه خواهیم داد و درباره جزئیات اظهار نظر نخواهیم کرد».

آمریکا خواستار استقرار 10 سامانه ضد موشکی در خاک لهستان و يک مرکز رديابی در خاک جمهوری چک است، در این بین دولت توسک برای نوسازی تجهیزات نظامی خواستار کمکهای مالی بیشتری واشنگتن است .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۸۷/۰۴/۱۵
0
0
اسم اين آقا دونالد توسك است نه تاسك لطفا كمي سواد بي اموزيد و خبر فوق بسيار ترجمه شده است 10 سامانه ضد موشكي يعني چي؟ فكر كنم 10 موشك رهگير منظورتان بوده لطفا از افراد با سواد استفاده كنيد و دولت دونالد توسك همراه لخ والسا از حزب جايگاه شهورندي است كه يك حزب چپ است نه راست ميانه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین