کد خبر: ۷۷۴۳۷
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۸۷ - ۱۲:۳۵
عضو هیات رئیسه مجلس هشتم :

احتمال معرفی همزمان وزرای پیشنهادی اقتصاد و کشور

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: «در خصوص معرفی وزیر کشور هم تاکنون با مجلس رایزنی نشده است و به نظرم دولت می‌خواهد وزرای پیشنهادی اقتصاد و کشور را با هم معرفی کند».

محمدرضا میر تاج‌الدینی عضو هیات رئیسه مجلس هشتم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب گفت: «هنوز از سوی هیات رئیسه صحبتی با دولت برای تسریع در معرفی وزیر اقتصاد نشده است».

وی افزود: «در خصوص معرفی وزیر کشور هم تاکنون با مجلس رایزنی نشده است و به نظرم دولت می‌خواهد وزرای پیشنهادی اقتصاد و کشور را با هم معرفی کند».

نماینده تبریز اظهار داشت: «البته هنوز دوران سرپرستی وزارت کشور به اتمام نرسیده‌است اما با دولت رایزنی شده است که برای صرفه‌جویی در وقت هر دو وزیر را با هم معرفی کند که مجلس در این خصوص یک جلسه برگزار کند و به همین دلیل فکر کنم وزیر کشور هم همراه با وزیر اقتصاد معرفی خواهد شد.».

وی ادامه داد: «دوران سرپرستی وزارت اقتصاد رو به اتمام است و اگر در این هفته وزیر معرفی شود ده روز بعد از معرفی وزیر  باید مجلس تشکیل جلسه دهد که در این صورت اواخر تعطیلات مجلس باید برای رای اعتماد به وزیر پیشنهادی اقتصاد مجلس جلسه تشکیل دهد».

میرتاج‌الدینی درباره انتخاب روسای دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌ها گفت: «گزینه‌های مورد نظر که اعلام شده و در حال بررسی هستیم و در اواخر هفته هیات رئیسه روسای دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌ها را انتخاب خواهد کرد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین