کد خبر: ۷۷۴۵۷
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۸۷ - ۱۶:۲۵
با صدور اطلاعیه ای صورت گرفت؛

حمایت اعتماد ملی از مواضع اخیر مشارکت و مجاهدین

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به دنبال اظهارات دبیر کل سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و عضو شورای مرکزی حزب مشارکت، روابط عمومی حزب اعتماد ملی با انتشار اطلاعیه‌ای از این مواضع استقبال کرد‌.

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب‌، متن این اطلاعیه به شرح زیر است‌:

به دنبال مواضع اخیر برخی از اعضای جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، در خصوص چگونگی حضور این احزاب در عرصه انتخابات ریاست جمهوری، ضمن تقدیر و تشکر از این عزیزان، به منظور تنویر افکار عمومی و فعالان سیاسی کشور، نکات زیر را به اطلاع می‌رساند:

1- همانطور که مستحضرید، فعالیت مستقل تشکیلاتی و حزبی به منظور نهادینه سازی مشارکت مردم در نظارت و تعیین سرنوشت خویش، همواره شعار حزب اعتماد ملی بوده و هست و در مواضع دبیر کل محترم نیز به کرات مشاهده شده‌است. حضور تشکیلاتی و حزبی همراه با ارائه کاندیدای مستقل از طرف هر یک از گروهها و احزاب اصلاح طلب و غیر اصلاح طلب از نمودهای مهم تفکر حزبی در کشور است‌.

2- در خصوص انتخابات ریاست‌جمهوری و تاکید این بزرگواران مبنی بر بررسی و ارزیابی تشكیلاتی و ارایه كاندیدای حزبی و همچنین باب شدن فضایی که در آن از کلی‌گویی پرهیز شده و از سوی دیگر اظهار نظرها و مواضع افراد و گروهها به نام همه جریانات اصلاح طلب تمام نشود، امری مطلوب است که جای تقدیر و تشکر دارد. از همه عزیزان و گروههای مختلف در خواست می‌شود با ادامه این روند، همانند گذشته از هر گونه جو سازی و تخریب، به خصوص اعلام صلاحیت و عدم صلاحیت افراد خودداری کنند. چرا که در چنین فضای وهم آلودی حرکت موثر و منجر به نتیجه، سخت خواهد شد.

روابط عمومی حزب اعتماد ملی با به فال نیک گرفتن اینکه هر حزبی از سوی خودش سخن می‌گوید و از طرف دیگران و سایر افراد و گروهها به بیان مواضع نمی‌پردازد‌، فاصله گرفتن عزیزان از قیومیت و انحصاری کردن فضا را موجب جا افتادن کار تشکیلاتی در کشور و سبب فراهم شدن زمینه‌های مناسب برای هر گروهی جهت تصمیم گیری می‌داند. 

چه آنکه سایر گروهها نیز به اندازه هر حزب و تشکیلات دیگری متوجه فضا هستند و در وقت مناسب به اتخاذ موضع و اخذ تصمیم خواهند پرداخت.

3- در پایان نیز لازم به ذکر است، مردم فهیم کشورمان نیز در چنین فضای شفاف و روشنی، همچون گذشته با درایت و هوشمندی وارد صحنه خواهند شد و زمینه‌های لازم برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی فراهم خواهد شد كه به فرمایش امام (ره) نه دیگر یک عده قلیل با انحصار طلبی به جای دیگران تصمیم خواهند گرفت و نه به نیروها و افراد غیر مسئول اجازه دخالت در انتخابات داده خواهد شد‌.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین