کد خبر: ۷۷۴۸۱
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۸۷ - ۱۱:۱۶
در جلسه علنی امروز مجلس:

وزیر جهاد کشاورزی بیشترین تذکر را داشت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در تذكرات كتبی نمايندگان مجلس به مسئولان اجرايی، وزير جهادكشاورزی با 5 تذكر بيشترين ميزان تذكر را دريافت كرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، تذكرات كتبی نمايندگان مجلس به مسئولان اجرايی توسط علی لاريجانی رئيس مجلس در جلسه علنی امروز يكشنبه قرائت شد.
اميری نماينده زرند و كوه بنان طی تذكری به رئيس جمهور خواستار صدور دستور به دستگاه‌ها برای پاسخگويی به تذكرات نمايندگان مجلس شد.
ترابی نماينده شهركرد به وزير آموزش و پرورش در مورد عمل به وعده داده شده به آموزشياران نهضت سواد‌آموزی تذكر داد. 

محمدی نماينده اردبيل به وزير آموزش و پرورش در مورد پرداخت سرانه مدارس، شفاف‌سازی و نسبت حق‌التدريسان و اطلاع‌رسانی شفاف و ساماندهی طرح منابع انسانی تذكر داد.
پولادی نماينده ايلام، مهران و ايوان و شيروان طی تذكری به وزير آموزش و پرورش خواستار پرداخت مطالبات معوقه و پاداش بازنشستگی فرهنگيان شد. 

اسماعيلی نماينده گرمی در تذكری به وزير بهداشت خواستار تامين نيرو و پزشك متخصص بيمارستان ولايت شهر گرمی شد. 

جعفری نماينده سميرم به وزير بازرگانی در مورد تصريح در رسيدگی به تورم و گرانی تذكر داد.
اسماعيلی نماينده هشترود در تذكری به وزير بازرگانی خواستار نظارت جدی بر قيمت‌ها و جلوگيری از افزايش بي‌رويه كالاها شد. 

رحمانی نماينده تبريز،‌ اسكو و آذرشهر در تذكری به وزير راه و ترابری خواستار اصلاح ورودی و خروجی و زيرگذر آزادراه زنجان - تبريز و همچنين برخورد جدی با پيمانكاران كم تعهد در اين مسير شد. 

در ادامه تذكرات كتبی امروز نمايندگان مجلس، قادری نماينده شيراز به وزير جهاد و كشاورزی در مورد پرداخت تعهدات ريالی مصوبات سفر رئيس جمهور به استان فارس برای طرح‌های آبخيزداری شهرستان شيراز تذكر داد. 

صادق نماينده آستانه اشرفيه در تذكری به وزير جهاد و كشاورزی خواستار رفع كمبود كود شيميايی و كنترل بازار آزاد آن و همچنين رفع نارضايتی كشاورزان شد.
عزتی نماينده دهلران به وزير جهاد و كشاروزی در مورد رسيدگی به ضعف مديريتی و بي‌تدبيری رئيس سازمان جهاد و كشاورزی استان ايلام تذكر داد. 

متورزاده نماينده خرمشهر در تذكری به وزير جهاد و كشاورزی خواستار انجام سم‌پاشی هوايی نخيلات منطقه با توجه به پديده مخرب گردوغبار سال جاری شد.
قمری نماينده ايلام و مهران طی تذكری به وزير جهاد و كشاورزی خواستار لزوم پرداخت غرامت به صاحبان گلخانه‌های ايلام به دليل كوتاهی كارشناسان آن وزارتخانه در انجام مطالعات مقدماتی شد.
وی همچنين در تذكری به وزير راه و ترابری خواستار بررسی علل كندی اجرای طرح‌های راه‌سازی شهرستان شيروان و ايوان شد.
قمری در آخرين تذكر خود، در تذكری به وزير نيرو در مورد ممانعت قطعی توجيه‌ناپذير آب و برق در نقاط مختلف استان ايلام تذكر داد. 

انصاری نماينده زنجان و طارم در تذكری به وزير تحقيقات و فناوری خواستار اقدام به موقع و موثر در مديريت بحران حوادث دانشگاه زنجان و اظهارات جانبدارانه وی از مديران متخلف شد.
تقوی حسينی نماينده ورامين به وزير نفت در مورد تامين گازوئيل مورد نياز موتورهای آب كشاورزان در فصل برداشت محصولات با توجه به خاموشی و قطع برق تذكر داد. 

در پايان قرائت تذكرات كتبی، اخوان نماينده تفرش و آشتيان در تذكری به وزير راه و ترابری خواستار تصريح در چهار خطه شدن اتوبان جاده فرمهين اراك با توجه به تصادفات خودروی اين جاده شد و همچنين به وزير مسكن و شهرسازی در مشخص شدن تعداد ساخت مسكن جوانان فاقد مسكن شهرستان تفرش و آشتيان تذكر داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۸۷/۰۴/۱۷
0
0
به نظرم بي كفايت ترين وزير همين اسكندري است.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین