کد خبر: ۷۷۵۳۳
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۸۷ - ۱۷:۵۱
تغییری دیگر در کابینه دولت:

رحمتی از وزارت راه خداحافظی کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک منبع آگاه در وزارت راه و ترابری خبر خداحافظی محمد رحمتی، وزیر راه و ترابری با کارکنان این وزارتخانه را تأیید کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، این منبع آگاه به نقل از رحمتی، دلیل خداحافظی او را بازنشستگی وی اعلام کرد.

رحمتی که تنها وزیر مشترک دولت احمدی‌نژاد و دولت خاتمی محسوب می‌شود، در حالی با وزارت راه خداحافظی می‌کند که در دو سال گذشته همواره شایعاتی در مورد برکناری وی مطرح بوده‌است.

با وجود آن‌که برخی رسانه‌های نزدیک به نمایندگان تهران، همسر یک نماینده دیگر تهران را تنها گزینه جانشین رحمتی عنوان کرده‌اند، منابع نزدیک به وزارت راه از بهبهانی، برزگر و زیاری نیز به عنوان نامزدهای تصدی پست وزارت راه‌وترابری نام می‌برند.

رحیم قربانی، استاندار کنونی آذربایجان غربی و معاون برنامه‌ریزی احمدی‌نژاد در دوران شهرداری تهران و همسر طیبه صفایی، نماینده کنونی تهران است.

بهبهانی، استاد راهنمای احمدی‌نژاد و مشاور رئیس‌جمهور است که در دوران تصدی شهرداری تهران توسط احمدی‌نژاد، معاون ترافیک شهرداری بود.

برزگر هم‌اکنون معاون وزارت راه‌وترابری و زیاری، عضو شورای شهر دوم تهران است که از مدتی پیش، مدیرعامل شرکت راه‌آهن شده است. 

گفتنی است، محمد رحمتی پس از استیضاح و برکناری احمد خرم از وزارت راه، با معرفی دولت هشتم از مجلس هفتم برای تصدی این وزارتخانه رأی اعتماد گرفت و پس از ریاست‌جمهوری دکتر احمدی‌نژاد، بار دیگر به این منظور معرفی شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین