کد خبر: ۷۷۶۲۸
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۸۷ - ۱۴:۰۲

رایس به اسرائیل دلداری داد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کاندولیسا رایس وزیر امور خارجه ایالات متحده نسبت به آنچه که او مدعی شد تهدید رژیم صهیونیستی از سوی ایران است، به ایران هشدار داد. 

به گزارش سرویس بین الملل آفتاب، رایس که در تفلیس پایتخت گرجستان سخن می‌گفت به ایران نسبت به تهدید نظامی منافع متحدان آمریکا به ویژه اسراییل هشدار داد. 

این تهدید رایس در پی آن صورت گرفت که جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه آزمایش موشکی را به نشانه نمایش توان نظامی و قدرت بازدارندگی خود و در پاسخ به تهدیدات رژیم صهیونیستی در خلیج فارس به انجام رسانید. این مانور که از سوی کارشناسان سیاسی پاسخی به تهدیدات اسراییل تعبیر شد بازتابهای وسیعی در سطح جهانی داشت. 

گفتنی است رژیم صهیونیستی چندی پیش در اقدامی نسنجیده تهدید کرده بود که تاسیسات هسته‌ای ایران درنطنز را مورد حمله قرار خواهد داد. این رژیم همچنان این گزینه را رد نکرده است. 

کاندولیسا رایس درهمین باره در گفتگو با خبرنگاران افزود : «ما هم اکنون درحال ارسال این پیام به ایران هستیم و به آن کشور نسبت به تهدید منافع آمریکا در سراسر جهان، همچنین منافع دوستان و متحدانمان هشدار می‌دهیم». 

رایس در ادامه اظهار داشت: «ما با قدرت هر چه تمامتر به تعهداتمان در منطقه خلیج فارس عمل خواهیم کرد و به دوستانمان اطمینان می‌دهیم که به هیچ وجه دلیلی برای نگرانی و سردرگمی دراین باره وجود ندارد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین