کد خبر: ۷۷۶۸۷
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۸۷ - ۱۹:۴۸
با حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی؛

بحث در باب اصلاح اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بحث در باب اصلاح اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی با حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیات موسس این دانشگاه آغاز شد.

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، دومین اجلاس سال جاری هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیات موسس و با حضور سایر اعضا در محل واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شد. 

در ادامه بحث اجلاس قبلی درباره راهبردهای کلی دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه علم و فناوری و برنامه چهار ساله منتهی به 1390 و چشم انداز بیست ساله دانشگاه، پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد با تعیین شاخص‌های ارزیابی، عملکرد هر واحد دانشگاه آزاد اسلامی و رشته‌ها و مقاطع، مستقلا ارزیابی شده و مقرر شد رشته ها و واحدهای دانشگاه متناسب با بهبود شاخص‌های عملکردی آنها باشد. 

همچنین تقویت و رشد رشته های میان رشته‌ای، ایجاد قطب‌های علمی، تقویت و توسعه مراکز رشد فناوری در مراکز دانشگاهی، تامین منابع جدید برای توسعه زیر بناها و تجهزات دانشگاه‌ از طریق مشارکت دانشگاه در تجاری سازی نتایج تحقیقات حاصله، از مصوبات اجلاس دوم بود. 

در این اجلاس مقرر شد کتاب عملکرد 25 ساله دانشگاه اسلامی و خدمات آن در عرصه های اقتصادی اجتماعی و فرهنگی کشور همراه با بیلان کاری و مالی هر واحد دانشگاهی تهیه شود و با مجموعه عظیم 5/2 میلیون نفری فارغ‌التحصیلان دانشگاه ارتباط سازمان یافته ای برقرار گردد. 

در این جلسه بحث در باب اصلاح اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد و در ادامه‌ اجلاس اسامی پیشنهادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برای عضویت در هیات امناء استان‌های قم، آذربایجان غربی، مازندران، گیلان، آذربایجان شرقی و اردبیل مطرح و پس از بحث و بررسی، اعضاء هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان قم به تصویب هیات موسس رسید و ادامه بحث درباره سایر استان‌ها، به اجلاس سوم که در تاریخ 24/7/1387 برگزار خواهد شد، موکول گردید. 

تصویب بودجه دبیرخانه هیات موسس و تاسیس واحد دانشگاهی در عراق از دیگر تصمیمات هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۳
0
0
دانشگاه ازاد كارمندان خودرااستسمار مي كند تاكساني كه در راس ان نشسته اند پولدار تر شوند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین