کد خبر: ۷۷۷۰۷
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۸۷ - ۱۴:۲۷
علیخانی:

با تفکیک کمسیون امنیت ملی بازماندگان به حقشان می رسند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده قزوین گفت: «با این طرح افراد بازمانده از کمیسیون امنیت ملی به حقشان می‌رسند و برخی نیروهای جدید نیز می‌توانند وارد این کمیسیون شوند».

قدرت‌ا... علیخانی نماینده قزوین در خانه ملت در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب با اشاره به تفکیک کمیسیون امنیت ملی به دو کمیسیون مجزا گفت: «نمایندگان هفته گذشته به اصلاح آیین‌نامه داخلی مجلس  رای دادند و می‌دانستند در داخل اصلاح آئین‌نامه تفکیک کمیسیون امنیت ملی نیز مطرح است».

وی افزود: «تفکیک کمیسیون امنیت ملی کار بسیار خوبی است زیرا با این طرح از همه نیروهای بازمانده از کمیسیون می‌توان استفاده کرد».

علیخانی اظهار داشت: «واقعا چهار وزارتخانه برای یک کمیسیون زیاد است و یک زمانی این کمیسیون امنیت ملی فعلی در مجلس سه کمیسیون بود».

وی ادامه داد: «در مجلس هفتم سه نفر منتقد دولت در کمیسیون امنیت وجود داشت که من، اعلمی و قنبری بودیم که ابتدا اعلمی را رد صلاحیت کردند من و قنبری را هم از کمیسیون حذف کردند و الان یک کمیسیون امنیت ملی درست کردند که ما نمی‌دانیم در درون آن چه می‌گذرد».

نماینده قزوین تصریح کرد: «ما که دو نفر منتقد دولت بودیم و فقط هم می‌توانستیم انتقاد کنیم و زورمان هم به آقایان نمی‌رسید اما باز هم ما را تحمل نکردند و از کمیسیون حذفمان کردند لذا با این برخورد سیاسی که به ما داشتند حق بر این است که آیین‌نامه داخلی  اصلاح شود و کمیسیون امنیت ملی هم به دو کمیسیون تفکیک شود».

وی اضافه کرد: «با این طرح افراد بازمانده از کمیسیون امنیت ملی به حقشان می‌رسند و برخی نیروهای جدید نیز می‌توانند وارد این کمیسیون شوند».

علیخانی در خصوص مخالفت کمیسیون امنیت ملی با طرح تفکیک کمیسیون خاطرنشان کرد: «معلوم است که کمیسیون دلش می‌خواهد چهار تا وزارتخانه زیر مجموعه‌اش باشد. این حق نیست که یک عده‌ای را از کمیسیون محروم کنند برای اینکه آقایان به ریاست برسند و مطمئن هستم که این طرح در صحن مجلس رای می‌آورد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین