کد خبر: ۷۷۷۶۵۰
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰

دستگیری کارگردان برنده اسکار به اتهام تجاوز

«پل هگیس» نویسنده و کارگردان کانادایی به اتهام تجاوز در منطقه اوستونی در جنوب ایتالیا دستگیر شد.
دستگیری کارگردان برنده اسکار به اتهام تجاوز
آفتاب‌‌نیوز :

این فیلمنامه نویس و کارگردان برنده اسکار، به اتهام تجاوز جنسی و صدمات شدید شخصی که هنوز هویت او اعلام نشده، توسط پلیس ایتالیا دستگیر شده است

بر اساس گزارش های متعدد مطبوعات ایتالیایی و یادداشتی از دادستان عمومی شهر مجاور بریندیزی، «هاگیس» متهم به تجاوز به یک زن غیر ایتالیایی طی دو روز حضورش در شهر اوستونی است، جایی که او قرار بود چندین مسترکلاس را در جشنواره آلورا برگزار کند، رویداد سینمایی جدیدی که توسط «سیلویا بیزیو» روزنامه‌نگار ایتالیایی مستقر در لس آنجلس و «سول کوستالس دالتون» منتقد هنری اسپانیایی راه‌اندازی شده و قرار است از ۲۱ ژوئن تا ۲۶ ژوئن در این منطقه برگزار شود.

به گزارش ورایتی، وکیل شخصی «پل هاگیس» در بیانیه‌ای گفت: «طبق قوانین ایتالیا، نمی‌توانم در مورد شواهد بحث کنم. با این حال، مطمئن هستم که تمام اتهامات علیه آقای هگیس رد خواهد شد. او کاملاً بی گناه است و مایل به همکاری کامل با مقامات است تا حقیقت به سرعت آشکار شود».

«پل هگیس» نویسنده فیلمنامه «عزیز میلیون دلاری» ساخته «کلینت ایستوود» و همچنین نویسنده و کارگردان فیلم «تصادف» است که برای هر دو فیلم موفق به کسب جایزه اسکار شد.

در سال ۲۰۱۸ یک روزنامه نگار به نام «هالی بریست» مدعی شد «هگیس» پس از نمایش یک فیلم در سال ۲۰۱۳ به او تجاوز کرده است و از این سینماگر شکایت کرد. این شکایت باعث شد که سه زن دیگر اتهامات سوء رفتار جنسی خود را علیه وی مطرح کنند که «هگیس» به شدت این ادعاها را رد کرده است و به دلیل همه‌گیری کرونا، این دادگاه هنوز در حالت تعلیق قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین