کد خبر: ۷۷۷۶۸۸
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱

ترمز صعود بورس کشیده شد

شاخص کل بورس امروز هم مانند روز گذشته در ساعات میانی معاملات گامی بلند برای صعود برداشته و تا یک میلیون و ۵۵۰ هزار واحد نیز افزایش یافته بود اما در ساعات پایانی از سرعت این صعود کاسته شد و این شاخص روی عدد یک میلیون و ۵۴۷ هزار واحد ایستاد.
ترمز صعود بورس کشیده شد
آفتاب‌‌نیوز :

شاخص کل بورس امروز با هزار و ۲۸۶ واحد افزایش به رقم یک میلیون و ۵۴۷ هزار واحد رسید. شاخص کل با معیار هم وزن هم هزار و ۲۲۳ واحد افزایش یافت و رقم ۴۲۶ هزار و ۵۸۴ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۴۱۸ معامله به ارزش ۳۸ هزار و ۱۷ میلیارد ریال انجام شد. کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، ایران خودرو، سایپا و مبین انرژی خلیج فارس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پتروشیمی پردیس، ملی صنایع مس ایران، و مخابرات ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرا بورس هم توانست ۲۷ واحد افزایش یابد و در رقم ۲۰ هزار و ۹۸۶ واحد ایستاد. معامله گران این بازار ۲۶۶ هزار معامله به ارزش هزار و ۲۷۹ میلیارد ریال انجام دادند. پلیمر آریاساسول، تولید نیروی برق دماوند؛ سرمایه گذاری صبا تامین و بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل سنگ آهنگ گوهر زمین، پتروشیمی زاگرس، و گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرا بورس گذاشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین