کد خبر: ۷۷۷۹۷۴
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴

قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز ۱۴۰۱/۰۴/۰۱

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۴۴۳ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان است. قیمت دلار در بازار آزاد نیز در کانال ۳۲۰۰ هزراتومان خرید و فروش می‌شود.
قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
آفتاب‌‌نیوز :

هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۴۴۳ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

به نوشته تسنیم؛ هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۶ میلیون و ۲۵۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی ۱۸۲۴ دلار است.

علاوه بر این، در صرافی‌های بانکی قیمت فروش دلار با افزایش نسبت به روز قبل ۲۷ هزار و ۶۹۴ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۷ هزار و ۴۱۸ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز با افزایش نسبت به دیروز معادل ۲۸ هزار و ۶۷۲ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۸ هزار و ۳۸۷ تومان اعلام شده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ قیمت دلار در بازار آزاد نیز در کانال ۳۲۰۰ هزراتومان خرید و فروش می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین