کد خبر: ۷۷۸۱۱
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۸۷ - ۱۹:۴۱

پورمحمدی: من فردی عملگرا و واقع‌گرا هستم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی، رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه نظام ما نظامی الهی و برگرفته از ولایت است گفت: «ارتقای کارآمدی نظام هدف اصلی سازمان بازرسی کل کشور است». 

به گزارش خبرنگار سرویس حقوقی آفتاب ،حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی، صبح امروز در جمع کارشناسان، بازرسان و مدیران سازمان بازرسی کل کشور ضمن تبریک ولادت حضرت علی علیه‌السلام گفت: «توفیق خدمتگزاری جهت حفظ حمایت و سلامت نظام اسلامی ایران که از رشحات ولایت اهل بیت علیهم‌السلام است، موهبت عظیمی است». 

حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی اظهارداشت: «اگر سازمان بازرسی کل‌کشور جایگاه واقعی خودرا پیدا کند، در انتخاب هدف و سوژه‌ها دقت نماید و تحقیقاتش کامل باشد می‌تواند نقش تأثیرگذاری در کشور داشته باشد».
 
رئیس سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: «بنای ما بر این است تا از همه ظرفیت‌ها و استعدادهای سازمان به حد کفایت استفاده کنیم و این سرمایه را از کف ندهیم».

 وی افزود: «باید در دستاوردها، توانایی‌ها و ابتکارات همدیگر مشارکت کنیم و هموارکننده و تسهیل‌کننده بستر برای تلاش بازرسان و کارشناسان سازمان باشیم».
 
حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی بر ضرورت استفاده بهینه از توان و ظرفیت نیروی انسانی تأکید کرد و گفت: «باورم این است که توان و ظرفیت انسان‌ها زیاد است در نظام مدیریتی، کمبود امکانات و عدم کارایی افراد را قبول ندارم. توان و اراده انسان‌ها فراتر از آن است که فقط چند مورد ناکارآمدی را اصلاح کند. باید طرز استفاده از هزینه‌ها و توان نیروی انسانی را بلد بود و آن را سازماندهی کرد».

وی ادامه داد: «من فردی عملگرا هستم و سعی می‌کنم واقع‌گرا نیز باشم و اگر بتوانم بستر تلاش شما بازرسان و کارشناسان سازمان بازرسی کل کشور را فراهم کنم، راضی هستم».

رئیس سازمان بازرسی کل کشور، لزوم شناخت هدف را یادآور شد و گفت: «شما که خدمتگزار نظام در دستگاه بازرسی هستید باید بدانید که چه هدفی دارید، میزان ارزش شما به هدفی است که انتخاب می‌کنید، وقتی هدف بزرگتر باشد تحمل سختی و مشکل‌ شیرین‌تر می‌شود و صبر معنا پیدا می‌کند».
 
رئیس سازمان بازرسی کل کشور همچنین گفت: «آن‌جایی که طرف انگیزه خیر دارد و می‌خواهد کار کند و برنامه دارد کمکش می‌کنیم و موانع را از سر راهش بر می‌داریم و اگر لازم باشد سلام و صلوات برای مدیر بفرستیم این کار را می‌کنیم و برای آنان تقاضای تقدیر و نشان می‌کنیم».
 
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه خروجی کارها برای ما مهم است گفت: «قانون‌گزار از ما خواسته تا بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین نظارت کنیم و اگر خروجی کارها مناسب نباشد باید برای آن چاره‌ای اندیشید».

 وی افزود: «محصول‌گرا باشیم و ببینیم که خروجی کار چقدر به حسن جریان امور منجر می‌شود».
 
حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی با تقدیر از تلاش‌های انجام شده در سازمان بازرسی کل کشور گفت: «نگاه خوبی در سازمان بازرسی وجود دارد و موضوعات خوبی در حال پیگیری و انجام است نظیر سند چشم‌انداز و نگاه سیستمی و فراگیر و من از همه دست‌اندرکاران تشکر می‌کنم».

 وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: «از مدیران سابق سازمان که زحمات زیادی را برای موفقیت، پیگیری مسایل و ارتقای جایگاه سازمان بازرسی کل کشور کشیدند تشکر می‌کنم. این کارها باید ادامه پیدا کند و در بخش‌هایی هم که به اصلاح و تکمیل نیاز دارد بتوانیم سهم‌مان را ادا کنیم».
 
حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی به کارشناسان و بازرسان توصیه کرد تا به منظور تقویت سازمان بازرسی بر تلاش‌ها بیفزایند و ضعف و کاستی‌ها را با تدبیر حل نمایند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۸۷/۰۴/۲۶
0
0
ايشان سال 67 هم خيلي زحمت كشيدند و [...]! واقعاْ عملگر هستند بخدا راست مي گويند!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین