کد خبر: ۷۷۸۳۹۳
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵

بیت‌کوین دوباره اوج می‌گیرد؟

بیت‌کوین در محدوده بیش از ۲۰ هزار دلار قرار گرفته اما تاکنون هیچ حرکت صعودی قابل‌توجهی مشاهده نشده است. این منجر به گمانه زنی‌هایی در مورد این موضوع شده است که آیا این دارایی دیجیتال می‌تواند در آینده نزدیک به بالاترین حد خود برسد یا خیر.
بیت‌کوین دوباره اوج می‌گیرد؟
آفتاب‌‌نیوز :

مدیرعامل بایننس، چانگ پنگ ژائو این مورد را بررسی کرده و نظرات خود را به اشتراک گذاشته است. به گفته وی، به این زودی‌ها نباید انتظار چنین بهبودی را داشت.

به گزارش کریپتوکارنسی، مدیرعامل بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان احساسات نسبتا نزولی برای بیت‌کوین در کوتاه‌مدت را به اشتراک گذاشته است. دارایی دیجیتالی که در نوامبر سال گذشته به ۶۹ هزار دلار رسیده بود، هنوز نتوانسته تا آن نقطه بازیابی شود و ژائو توضیح داده است که چنین بازیابی به این زودی‌ها رخ نمی‌دهد.

موسس صرافی بایننس گفت: پس از افت بسیار زیاد بیت‌کوین از بالاترین رکورد خود، مدتی طول می‌کشد تا بازار دوباره شاهد چنین قیمت‌هایی باشد.

چانگ پنگ ژائو اظهار کرد: من فکر می‌کنم با توجه به این کاهش قیمت، از بالاترین سطح تاریخی ۶۸ هزار دلار تا ۲۰ هزار دلار کنونی، احتمالا مدتی طول می‌کشد تا دوباره بازگردیم و این مدت زمان چند ماه یا چند سال آینده خواهد بود.

بنیان‌گذار صرافی بایننس افزود: با این حال، با توجه به اینکه قیمت امروز چهار سال پیش بسیار مورد استقبال قرار می‌گرفت، همه چیز بد نیست. مثال آن زمانی است که بیت‌کوین در چرخه گذشته به اوج خود و تقریبا به ۲۰ هزار دلار رسیده بود. سرمایه‌گذاران از این قیمت خوشحال بودند قبل از اینکه بازار دوباره به سمت بازار نزولی حرکت کند. ما فکر می‌کنیم ۲۰ هزار دلار امروز بسیار کم است اما می‌دانید، اگر در سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ به طرفداران بیت‌کوین گفته می‌شد، در سال ۲۰۲۲ بیت‌کوین ۲۰ هزار دلار خواهد بود، بسیار خوشحال می‌شدند. در سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹، بیت‌کوین ۳۰۰۰ دلار تا ۶۰۰۰ دلار بود.

ارزش بیت‌کوین اخیرا در حال افزایش بوده است. پس از رسیدن به ۱۷هزار و ۶۰۰ دلار، قیمت فعلی مهلت مورد نیاز را برای سرمایه‌گذاران فراهم کرده است. با این حال، همان‌طور که بازار در حال متعادل شدن است، شاخص‌های نزولی بیشتری در حال ظهور هستند.

اعتماد به بیت‌کوین در چند هفته گذشته کاهش یافته زیرا احساسات سرمایه‌گذاران ضربه بزرگی خورده است. به‌علاوه، بیت‌کوین هفته‌ای دیگر در وضعیت قرمز بسته شد و تعداد بسته‌های قرمز رنگ بیشتری را در سال نسبت به بسته‌های سبز نشان داد. به این ترتیب، به خرس‌ها تسلط قوی‌تری ‌بر بازار، به ویژه در کوتاه‌مدت داده است. ‌

فروش کنونی که بازار را تکان می‌دهد همچنان موقعیت بیت‌کوین را در بالای ۲۰ هزار دلار تهدید می‌کند. به این ترتیب، هنگام تلاش برای شکستن نقطه مقاومت ۲۱ هزار و ۲۱۷۶ دلار ناموفق بوده است. با این حال، حمایت در سطح ۲۰ هزار و ۹۰ دلار وجود دارد که نشان می‌دهد گاوها قصد ندارند بدون مبارزه پایین بیایند.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۹۴۹.۶۲ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۱۶ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۴۲.۵۴ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۴۸ درصد کاهش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۴.۵۲ میلیارد دلار است که ۴.۳۶ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۶.۹۷ میلیارد دلار است که ۱۰.۸۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۵۶.۷۸ میلیارد دلار است که ۸۸.۰۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

به روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۷:۴۰ صبح به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۲۱ هزار و ۲۰۲.۹۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۴ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۵۷ درصد افزایش

۲- اتریوم

قیمت: هزار و ۲۱۰.۰۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۸۶ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۱.۹۷ درصد افزایش

۳- بایننس کوین

قیمت: ۲۳۶.۶۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۶۶ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۱.۴۹ درصد افزایش

۴- تتر

قیمت: ۰.۹۹۹۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۴ درصد افزایش

۵- سولانا

قیمت: ۴۱.۰۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۹۰ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳۶.۲۷ درصد افزایش

۶- کاردانو

قیمت: ۰.۴۹۷۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۴۴ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۵۱ درصد افزایش

۷- ریپل

قیمت: ۰.۳۶۷۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱۴.۷۹ درصد افزایش

۸- پولکا دوت

قیمت: ۸.۱۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۰۵ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۲.۶۹ درصد افزایش

۹ - یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد افزایش

۱۰- دوج کوین

قیمت: ۰.۰۶۶۶۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۵۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۸.۱۳ درصد افزایش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین