کد خبر: ۷۷۸۴۴۸
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷

ماجرای اظهارنظر میرکاظمی درباره یارانه ۳۰۰ هزار تومانی

سازمان برنامه و بودجه طی اطلاعیه‌ای اخبار منتشر شده در فضای مجازی درباره اظهارات میرکاظمی رئیس این سازمان در مورد نقش مجلس در ارز ترجیحی را تکذیب کرد.
ماجرای اظهارنظر میرکاظمی درباره یارانه ۳۰۰ هزار تومانی
آفتاب‌‌نیوز :

این سازمان اعلام کرد: در چند روز اخیر برخی از رسانه‌ها به نقل از ریاست سازمان نوشتند که یارانه ۳۰۰ هزار تومانی بار سنگینی بر دوش دولت است و سازمان برنامه و بودجه حذف ارز ترجیحی را به گردن مجلس انداخت، که هیچ کدام از این مطالب صحیح نبوده و رسانه‌ها باید در نقل قول مقامات از سایت رسمی سازمان استفاده کنند.

به گزارش سازمان برنامه و بودجه کشور، در ادامه آمده است: دولت پرداخت کمک معیشت به مردم در قالب پرداخت ریالی و در ادامه به صورت کالایی را وظیفه خود و حق مردم می‌داند و تمام تلاش خود را برای ارتقاء سطح معیشتی آن‌ها به کار بسته است.دولت و مجلس در حل مشکلات اساسی و اقدامات اصلاحی هم قدم هستند و مطامع برخی جریان‌ها برای ایجاد اختلاف میان دولت و مجلس به نتیجه نخواهد رسید.

اطلاعیه سازمان برنامه و بودجه کشور می‌افزاید: هم دولت و هم مجلس بر اصلاح شیوه پرداخت یارانه‌ها هم نظر بودند و هستند و روند‌های اجرایی هم بر اساس قانون و با همفکری یکدیگر پیش می‌رود. مشی سازمان برنامه همراهی و همفکری با خانه ملت است، موضوعی که به صورت عینی از جلسات ستاد بودجه سال گذشته نمایان شد، این جلسات با حضور نمایندگان مجلس شکل گرفت.در شرایطی که دولت و مجلس در راستای حل مشکلات ریشه‌ای اقتصاد کشور هم قدم شده‌اند خوب است جریان‌های خبری و سیاسی به جای قلم زدن با اهداف جناحی بر اساس رهنمود مقام معظم رهبری در کنار دولت و مجلس باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین