کد خبر: ۷۷۸۴۵
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۸۷ - ۱۴:۳۹

پیشنهاد سنگین و عجیب بارسلونا به رئال مادرید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بارسلونا قصد دارد با پیشنهادی بسیار سنگین، «روبینیو» مهاجم و گوش رئال مادرید را خریداری نماید. آن‌ها اعتقاد دارند که روابط نه چندان خوب روبینیو با رئال باعث خواهد شد او به بارسلونا برود.

«خوان لاپورتا» مدیر بارسلونا در رأی‌گیری اخیری که انجام شد از سوی بیش از نیمی از طرفداران بارسلونا رأی اعتماد نگرفت و با کمک سهام‌داران بود که در پست خود ابقا شد. او حالا می‌خواهد با یک خرید بزرگ دل طرفداران را به دست بیاورد.

روزنامه «ال موندو دپورتیوو» فاش کرده که بارسلونا، پول فروش «رونالدینیو» به میلان را صرف خریدی بزرگ خواهد کرد که احتمالا هم‌وطن او خواهد بود. به نوشته این روزنامه طرفدار بارسلونا، «رامون کالدرون» مدیر رئال خبر از تمایل بارسلونا برای خرید روبینیو دارد و حتی مذاکرات اولیه هم انجام پذیرفته است.

«پپ گواردیولا» مربی بارسلونا به لاپورتا گفته که اگر توانایی خرید هر بازیکنی را داشته باشد، بهتر است روبینیو را بخرد.

در ماه‌های اخیر بحث بر سر تمدید قرارداد روبینیو با رئال متوقف مانده و سفیدهای مادرید به او گفته‌اند حق مذاکره با چلسی را هم ندارد. می‌گویند چلسی 60 میلیون یورو پیشنهاد داده بود که البته باشگاه لندنی آن را تکذیب کرده است.

البته کالدرون و لاپورتا توافق‌نامه‌ای امضا کرده‌اند که طبق آن از یکدیگر بازیکن نخواهند گرفت و تلاش لاپورتا برای خرید روبینیو ممکن است روابط خوب فعلی دو باشگاه را خراب کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین