کد خبر: ۷۷۸۷۹۰
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲

گازگرفتگی یک نانوایی در تهران/ مسمومیت ۶ نفر

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه گاز گرفتگی یک نانوایی در خیابان سئول تهران و مسمومیت ۶ نفر خبر داد.
گازگرفتگی یک نانوایی در تهران/ مسمومیت ۶ نفر
آفتاب‌‌نیوز :

سید جلال ملکی روز دوشنبه گفت: ساعت ۲۳:۳۴ شب گذشته این حادثه گازگرفتگی در مسیر شمال به جنوب خیابان سئول به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی‌درنگ مأموران یک ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند. یک باب واحد نانوایی سنگکی که یک زیرزمین ۱۲ متری برای استراحت کارگران داشت به‌دلیل روشن بودن طولانی مدت آبگرمکن، دچار تولید گاز منو اکسید کربن شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: این محل کوچک که دارای یک آبگرمکن نامناسب بود، فضای مناسبی برای تبادل هوا نداشت به همین منظور موجب کاهش اکسیژن و تولید گاز منواکسید کربن شد که در همان لحظات اولیه افراد حاضر متوجه این حادثه شدند.

ملکی ادامه داد: در این حادثه ۶ نفر دچار مسمومیت شدند که وضعیت سه نفر وخیم‌تر بود و همه این افراد تحویل عوامل اورژانس شدند.

وی خاطرنشان کرد: همگان فکر می کنند که حادثه گازگرفتگی مخصوص فصل سرد سال و مختص بخاری است اما شهروندان توجه داشته باشند که هر جا شعله‌ای روشن می‌شود به ویژه در اماکنی که گردش هوا ضعیف است، این خطر بیشتر است و باید برای ورود و خروج هوا مسیری وجود داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین