کد خبر: ۷۷۸۹۰۹
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱
تبلیغات

ایمپلنت دندان چیست و برای چه افرادی مناسب است؟

مشاوره آنلاین ایمپلنت دندان یکی از جدیدترین خدمات تخصصی در تشخیص و درمان ایمپلنت دندان است. زیرا افراد در کمترین زمان و به صورت غیر حضوری و رایگان می‌توانند با بهترین متخصصان ایمپلنت در ارتباط باشند. از طرفی در مشاوره رایگان ایمپلنت دندان بیمار می‌تواند پاسخ تمام سوالات خود را در هر زمان و مکانی بدون اتلاف وقت دریافت کند.
ایمپلنت دندان چیست و برای چه افرادی مناسب است؟
آفتاب‌‌نیوز :

ایمپلنت دندان چیست و چگونه انجام می‌شود؟ ایمپلنت دندان برای چه افرادی لازم است؟ آیا شما کاندید کاشت ایمپلنت دندان هستید؟ چگونه می‌توانیم بدون مراجعه حضوری پاسخ سوالات خود را در زمینه ایمپلنت دریافت کنیم؟

اگر به‌دنبال یافتن پاسخ سوالات بالا هستید، این مطلب را تا انتها بخوانید!

ایمپلنت دندان، امروزه به یکی از بهترین روش‌ها برای حل معضل بی دندانی، تبدیل شده است. استفاده از روش ایمپلنت دندان علاوه بر جبران دندان ازدست‌رفته به زیبایی لبخند، بهبود جویدن غذا و همچنین به اصلاح تکلم نیز کمک می‌کند.

انواع سرویس‌های جراحی و کاشت ایمپلنت دندان:

۱. ایمپنت تک دندان
۲. ایمپلنت دندان فوری
۳. ایمپلنت دندان بر مبنای پونتیک
۴. جراحی‌های لیفت سینوس
۵. جراحی بازسازی استخوان فک در ایمپلنت دندان

برای دانستن اینکه ایمپلنت دندان چیست باید بدانید که، ایمپلنت دندان نوعی پایه تیتانیومی سازگار با بدن است. ایمپلنت‌های دندانی به‌عنوان جایگزین مناسب و دائمی به‌جای یک یا چند دندان از دست رفته استفاده می‌شود. بعد از قراردادن ایمپلنت توسط متخصص ایمپلنت در داخل استخوان فک، با استخوان‌سازی سلول‌ها بر سطح ایمپلنت، با استخوان فک جوش می‌خورد. روند جوش خوردن معمولا ۳ تا ۴ ماه طول می‌کشد، سپس تاج و روکش دندان بر روی پایه قرار می‌گیرد.

ایمپلنت را می‌توان مثل بقیه دندان‌ها در نظر گرفت. به این معنی است که مراقبت از ایمپلنت مثل دندان طبیعی است. روزانه و مرتب ایمپلنت را مسواک بزنید و نخ دندان استفاده کنید. اگرچه ایمپلنت‌ها، دندان‌های مصنوعی هستند و مستعد پوسیدگی دندان نیستند، اما لثه‌ها و دندان‌های اطراف آن‌ها در برابر باکتری آسیب‌پذیر هستند. ایمپلنت دندانی را تمیز نگه دارید تا لثه‌ها و دندان‌های اطراف آن سلامت بمانند و دچار عفونت استخوان فک نشوید.

نکته مهم این است که بدانید سن مناسب برای کاشت ایمپلنت، برای افراد مختلف، متفاوت است. اما کاشت ایمپلنت دندان به طور تقریبی در خانم‌ها از سن ۱۵ سالگی و در آقایان از سن ۱۸ سالگی امکان پذیر است.

ایمپلنت دندان برای چه کسانی مناسب است؟

افراد بزرگسالی که به دلایل مختلفی یک یا چند دندان خود را از دست داده‌اند، کاندید کاشت ایمپلنت دندان هستند. برخی افراد به دلیل پوسیدگی‌های عمیق، دندان خود را از دست می‌دهند. بعضی دندان‌ها به‌صورت مادرزادی رویش نمی‌کنند. طبق برخی مطالعات صورت گرفته، کاشت ایمپلنت دندان در ۹۰ تا ۹۵ درصد از مواقع موفقیت‌آمیز است.

به طور کلی، ایمپلنت برای شما مناسب و لازم است اگر:

• یک یا چند دندان از دست رفته داشته باشید.
• استخوان فک به طور کامل به رشد رسیده باشد.
• استخوان فک تراکم کافی و لازم را برای محکم شدن ایمپلنت‌ها داشته باشد یا قادر به پیوند استخوان باشد.
• بافت‌های دهان سالم باشد.
• بیماری خاصی نداشته باشید که بر ترمیم و بهبود استخوان‌ها تأثیر بگذارد.
• تمایلی به استفاده از دندان مصنوعی نداشته باشید.

باید در نظر داشته باشید که ایمپلنت دندان نوعی جراحی محسوب می‌شود و قبل از انجام و اقدام برای ایمپلنت، ضروری است که با چندین متخصص ایمپلنت مشورت کنید تا بهترین نتیجه را در درمان بگیرید.

ایمپلنت دندان چیست و برای چه افرادی مناسب است؟

مشاوره ایمپلنت در شبکه تخصصی میخک

شبکه تخصصی دندانپزشکی میخک با ارائه خدمت مشاوره آنلاین ایمپلنت، زمینه مشورت با متخصصان و دندانپزشکان را به‌طور مستقیم (چت) برای هم‌وطنان عزیز فراهم کرده است.

مشاوره آنلاین ایمپلنت دندان یکی از جدیدترین خدمات تخصصی در تشخیص و درمان ایمپلنت دندان است. زیرا افراد در کمترین زمان و به صورت غیر حضوری و رایگان می‌توانند با بهترین متخصصان ایمپلنت در ارتباط باشند. از طرفی در مشاوره رایگان ایمپلنت دندان بیمار می‌تواند پاسخ تمام سوالات خود را در هر زمان و مکانی بدون اتلاف وقت دریافت کند.

در مشاوره آنلاین ایمپلنت میخک، پس از مشاوره آنلاین با دندانپزشک، طرح درمان ایمپلنت میخک برای شما ارسال می‌شود. از طرفی طرح درمان میخک شامل جزئیات درمان، زمانبندی و هزینه‌ها به صورت شفاف است که قبل از شروع روند درمان برای شما ارسال می‌شود. درنهایت، هماهنگی‌های لازم برای نوبت‌دهی و پذیرش در یکی از مراکز میخک انجام می‌شود. اما فرایند مشاوره آنلاین ایمپلنت میخک به پایان نمی‌رسد، ما تا پس از درمان ایمپلنت، پیگیری‌های لازم و یادآوری دوره‌های بعدی مراجعه، در کنار شما خواهیم بود.

منبع: https://mikhakdental.com/implant/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین