کد خبر: ۷۷۸۹۲۴
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱

وزیر صمت در کمیسیون توضیح داد، قانع نشدیم

نمایندگان تا فردا فرصت دارند که امضای خود را پس بگیرند و فضای کنونی، بگونه‌ای است که استیضاح اعلام وصول خواهد شد.
وزیر صمت در کمیسیون توضیح داد، قانع نشدیم
آفتاب‌‌نیوز :

بلافاصله پس از وداع عبدالملکی با پاستور و ثبت اولین خروجی کابینه در وزارت کار ، استیضاح وزیر صمت ، جدی شد و باوجود آنکه مدت زمان زیادی از بررسی این استیضاح در کمیسیون صنایع و معادن نگذشته ، یکی از پرجاشیه ترین استیضاح های ادوار مجلس در جریان است .

وزیر صمت ، امروز درخالی به کمیسیون رفت که ادعای تهدید پیامکی فاطمی امین به دلیل تن ندادن به مطالبات شخصی دو نماینده و نقش این دو در تحریک نمایندگان به استیضاح ، بشدت داغ بود و ۴۰ نماینده نیز در نامه ای خطاب به رئیس مجلس ، خواستار تعیین تکلیف صحت و سقم این ادعا تا پیش از جلسه استیضاح احتمالی شده بودند.

لطف الله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع و معادن درباره نتیجه جلسه امروز این کمیسیون گفت : امروز وزیر صمت آمدند و در کمیسیون توضیحاتی دادند ولی نمایندگان و از جمله ، خود من ، قانع نشدند. وی تعداد نمایندگان خواستار استیضاح را ۳۴ نفر اعلام کرد و افزود : نمایندگان تا فردا فرصت دارند که امضای خود را پس بگیرند و فضای کنونی ، بگونه ای است که استیضاح ، اعلام وصول خواهد شد .

سیاهکلی در مورد ادعای تهدید پیامکی وزیر صمت از سوی دو نماینده نیز گفت: اتفاقا در این مورد وزیر جمله خوبی گفت ، ایشان تاکید کردند،«نمایندگان امضاکننده استیضاح حتی فشاری برای انتصابات به من وارد نکرده اند».

عضو کمیسیون صنایع و معادن ادامه داد : بنابراین ، هیچ شائبه و اتهامی در این زمینه ، متوجه امضاکنندگان استیضاج نیست، ضمن اینکه آقای فاطمی امین به صراحت گفتند که «هیچ پیامک تهدیدآمیزی از جانب نمایندگان دریافت نکرده ام» و به این ترتیب ، اساسا ، صحت چنین ادعایی ، زیرسوال رفت .

نماینده قزوین با بیان اینکه امروز در مجلس ، شخصا، از وزیر در مورد پیامک های ادعایی سوال کردم و ایشان نیز گفتند پیامک تهدید آمیزی دریافت نکرده ام و این ادعا ، کذب محض است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین