کد خبر: ۷۷۸۹۶۵
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰

ایرانی: با احتزاز پرچم ایران در کانال سوئز، حساب کار دست همه می‌آید

فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: نیروی دریایی ارتش در کنار سپاه پاسداران از اوایل ناآرامی منطقه حضور داشت و با اعزام ناوگروه‌ها با حضور غیرموجه افرادی که به دنبال توجیه کردن حضور بودند، مقابله کردیم و امنیت را به دریانوردان هدیه کردیم.
ایرانی: با احتزاز پرچم ایران در کانال سوئز، حساب کار دست همه می‌آید
آفتاب‌‌نیوز :

امیر دریادار شهرام ایرانی در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانورد، با بیان اینکه دریانوردان امانتدار - که از ویژگی پیامبران بوده - هستند و این ویژگی نصیب دریانوردان شده، گفت: دریانوردان در عمق اقیانوس‌ها در حال امانتداری هستند.

وی ادامه داد: نیروی دریایی ارتش در کنار سپاه پاسداران از اوایل ناآرامی منطقه حضور داشت و با اعزام ناوگروه‌ها با حضور غیرموجه افرادی که به دنبال توجیه کردن حضور بودند، مقابله کردیم و امنیت را به دریانوردان هدیه کردیم.

به گفته فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش، امروز وقتی همه شناورها از پشت رادیو متوجه حضور نیروی دریایی ارتش در منطقه می‌شوند و می‌شنوند، می‌دانند که در مسیر دیگری تهدیدی وجود نخواهد داشت.

ایرانی با بیان اینکه در همین دوره کوتاه توانستیم پنج فروند شناور را اسکورت مستقیم و غیر مسقیم کنیم، اظهار داشت: در کانال سوئز و بیخ‌گوش رژیم منحوس شناورهای کشورمان را اسکورت کردیم و در این منطقه وقتی پرچم ایران به احتراز درمی‌آید حساب کار دستشان می‌آید.

وی با بیان اینکه با هر کج‌خلقی مقابله می‌کنیم، تصریح کرد: هر کشتی تقاضای کمک داشته، به آنها کمک کردیم و نجات دادیم در حالی نیروی پشتیبانی آن کشور در منطقه حضور داشت اما غیرت نداشتند اما ایرانی‌ها غیرت داشتند و توانستند آنها را نجات دهند، هر چند که این موضوعات را رسانه‌ای نکردیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: ایرانی‌ها امنیت را هدیه می‌دهند و به دنبال صلح هستند و با کسی سر جنگ نداریم مگر اینکه کسی از بیشتر از قد و قواره خود حرف بزنند و به آنها پس گردنی می‌زنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین