کد خبر: ۷۷۸۹۹۶
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳

معاون وزیر کشور: حکومت پهلوی غرق در فساد و مزدوری بود/ رضاخان ۶ هزار آبادی را به نام خود سند زد

معاون وزیر کشور با اشاره به اینکه امروز برخی افراد تصور می‌کنند در دوران پهلوی همه چیز گل و بلبل بود، گفت: در دوران پهلوی جز فساد، ابتذال، مزدوری و کثافت‌کاری خبر دیگری نبود.
معاون وزیر کشور: حکومت پهلوی غرق در فساد و مزدوری بود/ رضاخان ۶ هزار آبادی را به نام خود سند زد
آفتاب‌‌نیوز :

محمد عباسی شامگاه دوشنبه در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام(ره) اظهار کرد: در دوران شاه برای اجتماع و دولت آرمانی همراه کرامت جایگاهی قائل نمی‌شدند در حالی که همه ارزش‌های دین وابسته به جامعه و اجتماع سالم و جامعه خدایی است.

وی با بیان اینکه جمع‌ها و همایش های نیروهای حزب اللهی در حمایت از نوعی حکمرانی ولایتمدارانه است که بتواند ارزش های دین را در جامعه اجرایی کند، افزود: بدیهی است هر زمان که این بخش از مجاهدت بدون شریعت و اعتقاد انجام شد به التقاط انجامید و البته اگر شعار اسلام داده شود و کسی نسبت به اجرای آن حساسیت نداشته باشد و مجاهدت نشود قرآن کریم و کرامت های الهی در طاقچه‌ها خاک خواهد خورد.

معاون وزیر کشور با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام از جمله شیطان همیشه تلاش کردند تا برای جمعیت های اجتماعی، حکمرانان بَدَلی بتراشند، بیان کرد: در بین آنها ظالمانی که در طول تاریخ بر ملت ها تسلط یافتند از اولیای شیطان بودند، ظلم، گرفتاری و بدبختی های بشری به واسطه حکمرانی ظالمان و اولیای شیاطین بوده که به وسیله حیله های شیطانی بر جوامع مسلط شدند.

عباسی با بیان اینکه قرار نیست بعد از انقلاب حضرت امام(ره) و تلاش های ارزشمند شهدا اجازه دهیم که شیاطین دوباره به نوعی دیگر بر جامعه ما مسلط شوند، یادآور شد: نگاه سیاستمدارانه و بابصیرت شهید بهشتی موجب شد تا در افشاکردن خط التقاط گام بردارد، در ابتدای انقلاب اسلامی نزدیک به ۲۴۵ گروه متفرقه در گوشه گوشه دانشگاه ها فعالیت می کردند و به دنبال ایجاد تفرقه و دسیسه بودند اما بصیرت مردم اجازه چنین فضایی را به آنان نداد.

وی اضافه کرد: آنچه که بسیار مهم است آن است که عده ای در راه آرمان انقلاب اسلامی محکم ایستادند و جان خود را فدا کردند و در این مسیر شهیدان مطهری، بهشتی و سردار شهید سلیمانی و سایر سرداران بزرگ اسلام و دیگر شهدا توانستند با نثار خون خود انقلاب اسلامی را حفظ کنند.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور با طرح این پرسش که چرا در آن زمان انسان‌های کثیفی همچون محمدرضا پهلوی بر ملت ایران تسلط یافتند، پاسخ داد: در حالی که در سال ۱۳۲۰ و در دوران حکومت رضاخان بودجه کل کشور ۳۶۰ میلیون تومان بود وی بیش از این مقدار پول را در بانک های خارجی پس‌انداز کرد و ۶ هزار پارچه آبادی را به نام خود ثبت کرده بود و پس از رضاخان، فرد بیماری مثل محمدرضا پهلوی که جز مسائل جنسی و فسادانگیز به چیز دیگری نمی‌اندیشید به مسند نشست.

عباسی با بیان اینکه جای تعجب است که امروز برخی افراد تصور می‌کنند در دوران پهلوی همه چیز گل و بلبل بوده، متذکر شد: در آن زمان جز فساد، ابتذال، مزدوری و کثافت‌کاری خبر دیگری نبود، البته نمی خواهیم بگوییم که امروز همه چیز در کشورمان عالی و مطلوب است و به جایگاه مورد انتظار امام(ره) و شهدا دست یافتیم اما دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی با دوران پهلوی قابل مقایسه نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین