کد خبر: ۷۷۹۱۰۲
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷

چالوس و هراز یک طرفه می‌شود

بر اساس جدیدترین اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور، محور چالوس، آزادراه تهران – شمال و جاده هراز جمعه هفته جاری یکطرفه خواهد شد.
چالوس و هراز یک طرفه می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

جدیدترین محدودیت‌های ترافیکی اعلام شده از سوی مرکز مدیریت راه‌های کشور نشان می‌دهد که تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه دهم تیر ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۲ روز جمعه دهم تیر ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.

البته تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس در محور کندوان و تردد کلیه تریلرها در محور هراز به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی ممنوع است.

برای تردد انواع موتور سیکلت نیز محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه (فردا هشتم تیر ماه) جمعه دهم تیر ماه در نظر گرفته شده و در این اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور آمده است: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه (فردا هشتم تیر ماه تا ساعت شش صبح شنبه هفته آینده یازدهم تیر ماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود البته تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین