کد خبر: ۷۷۹۱۲۰
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶

سارق خودرو با شلیک گلوله پلیس زمین گیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از شناسایی یک سارق خودرو در منطقه محمدشهر خبر داد و گفت: در تعقیب و گریز پلیس و خودرو سرقتی، سارق با شلیک گلوله پلیس زمین گیر شد.
سارق خودرو با شلیک گلوله پلیس زمین گیر شد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی قاسم پور با اعلام این خبر بیان کرد: شامگاه ۲۶ خرداد ماموران کلانتری ۲۵ محمدشهر در حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو نیسان وانت مشکوک و دستور توقف آن را صادر می کنند.

وی با بیان اینکه راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس با سرعت اقدام به فرار کرد، افزود: با استعلام صورت گرفته از مرکز مشخص شد که خودرو پیش گفته دارای سابقه سرقت از شهرستان فردیس است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان اینکه بلافاصله مأموران اقدام به تعقیب و گریز خودرو سرقتی کردند، گفت: پس از چندین کیلومتر تعقیب خودرو سرقتی، با توجه به انجام اعمال خطرناک از سوی راننده؛ ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک تیر به سمت لاستیک خودرو کرده و آن را متوقف می کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از متوقف شدن خودرو، متهم به صورت پیاده با پا به فرار می گذارد که ماموران پس از یک کیلومتر تعقیب او با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک تیر به سمت پای متهم کرده و او را زمین‌گیر می کنند.

سرهنگ قاسم پور گفت: متهم پس از طی مراحل درمان برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

فرمانده انتظامی کرج در پایان خاطرنشان کرد: پلیس عزم جدی دارد تا با اقتدار با سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین