کد خبر: ۷۷۹۱۳۶
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰
نجات ۳۰ نفر از آتش سوزی

آتش‌سوزی ساختمان پزشکان در بلوار آفریقای تهران

حادثه آتش سوزی یک ساختمان پزشکان در حوالی چهارراه جهان کودک تهران ۳۰ نجات‌یافته داشت.
آتش‌سوزی ساختمان پزشکان در بلوار آفریقای تهران
آفتاب‌‌نیوز :

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران عصر سه شنبه گفت: ساعت ۱۶:۰۸ امروز این حادثه در بلوار آفریقا نرسیده به چهارراه جهان کودک به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران سه ایستگاه آتش نشانی با امکانات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: در طبقه چهارم یک ساختمان هفت طبقه پزشکی آتش از قسمت کولر گازی یکی از اتاق‌های این مجموعه پزشکی سرایت کرده بود و دود بسیار غلیظی این ساختمان را فرا گرفته بود.گروهی از آتش نشانان وارد عملیات مهار آتش و گروهی نیز با تجهیزات لازم وارد عملیات نجات افراد شدند.

به گفته ملکی، آتش نشانان پنج نفر از افرادی که در محل حادثه حضور داشتند را نجات دادند و همچنین حدود ۲۵ نفر نیز از داخل ساختمان به سلامت خارج شدند.این حادثه مورد مصدومی نداشته و علت این حادثه در دست بررسی است.

ظهر امروز همچنین حادثه انفجار و آتش سوزی یک باب مغازه تعویض روغنی در قیطریه تهران منجر به مصدومیت چهار نفر شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۱۳:۴۷ امروز حادثه انفجار در بلوار صبا قیطریه به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت زمان چهار دقیقه ماموران دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: در یک محوطه ای چهار باب مغازه شامل سه باب مغازه تعویض روغنی و یک مغازه رینگ و لاستیک در کنار هم قرار داشت که در یکی از مغازه های تعویض روغنی انفجار روی داد.

وی با بیان اینکه شدت انفجار منجر تخریب این مغازه و همچنین مغازه کناری شد، افزود: در پی وقوع انفجار در این مغازه منجر به زبانه کشیدن شعله‌های آتش نیز شده بود که آتش نشانان نسبت به خاموش اطفاء حریق اقدام کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین