کد خبر: ۷۷۹۳۹۲
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
حصری‌ها و ممنوع‌التصویری‌ها از دلسوزترین افراد نظام‌ هستند

مهاجری: اگر بهشتی امروز در میان ما بود، در حصر بود

مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی گفت: اگر بهشتی امروز در میان ما بود، در حصر بود.
مهاجری: اگر بهشتی امروز در میان ما بود، در حصر بود
آفتاب‌‌نیوز :

مسیح مهاجری در نشستی به مناسبت سالگرد شهادت آیت الله بهشتی در کانون توحید گفت: مسائل مختلفی از ابعاد شخصیتی شهید بهشتی در محافل مختلف گفته می‌شد، ولی سراغ ندارم که درباره برخی از اقدامات عملی ایشان مطالبی گفته شده باشد؛ بنابراین بحث امروز نسبت به مطالب همیشگی متفاوت است و توجه کردن به آن اندکی حوصله می‌خواهد. وی گفت: شهید بهشتی سیدالشهدای انقلاب اسلامی ایران بود. در زمینه برجستگی‌های شخصیتی شهید مظلوم بهشتی، من همیشه روی مظلومیت ایشان تأکید دارم به دو دلیل اول اینکه امام روی این موضوع تاکید داشتند و دوم اینکه کسانی که ایشان را به شهادت رساندند بزرگترین ظلم را در حق تاریخ کردند.

مهاجری خاطرنشان کرد: پایه و اساس شخصیت معنوی آیت الله بهشتی را صداقت تشکیل می‌داد. ایشان هیچ چیزی را برتر از صداقت نمی‌دانست. آقای بهشتی هرگز دروغ را در هیچ زمینه و اندازه‌ای برنمی‌تابید. وی ابراز عقیده کرد: حالا که دروغ را به‌عنوان یک اصل می‌بینیم متوجه می‌شوم که آقای بهشتی چرا تا این اندازه روی صداقت تاکید می‌کردند.

وی افزود: تدوین قانون اساسی یکی از اقدامات آقای بهشتی برای معرفی اسلام در تراز جهانی بود. ایشان معتقد بود که باید قانون اساسی به گونه‌ای باشد که سایر کشور‌ها از آن الگو بگیرند.

به نوشته فارس، مسیح مهاجری گفت: اگر شهید بهشتی امروز در میان ما بود، در حصر بود برای اینکه مسائلی را که در کشور وجود دارد، برنمی‌تابید.

حصری‌ها و ممنوع‌التصویری‌ها از دلسوزترین افراد نظام‌ هستند

مسیح مهاجری همچنین چهارشنبه شب در مراسم چهلمین سالروز شهادت سومین شهید محراب آیت الله صدوقی و یازدهمین سال رحلت حجت الاسلام محمدعلی صدوقی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه فقید یزد گفت: آنچه باعث شده کشور ما دچار تفرقه و بدبینی شود، وجود افرادی است که دنبال شر و ایجاد تفرقه و بدبینی هستند و به این مسائل دامن می زنند و اینها اشراری هستند که اخیار و نخبگان را درگیر می کنند و ما در جامعه خود هم اشرار داریم و هم اخیار اما تعداد اخیار بسیار بیشتر است.

مهاجری تاکید کرد: شهید بهشتی مظلومی بود که انواع تهمت ها را تحمل کرد و این روند هنوز هم بعد از شهادت این شهید ادامه دارد و اشرار در مسیر تهمت زدن به سرمایه های انسانی ما اقدام کرده و می کنند و هیچگاه دست نکشیدند و نباید اجازه بدهیم این فتنه انگیزی ها و خباثت اشرار باعث شود نتوانیم از توان اخیار و همچنین مواهب زیادی که در کشورمان وجود دارد استفاده کنیم و فرصت را از دست بدهیم

وی ادامه داد: شهید صدوقی مظلوم بود و این مظلومیت بعدا برای دیگران هم ادامه پیدا کرد و ایلیکوهن ها و شک دم های فراوانی داریم که همه را بدبین کرده و خدمات فراوانی که در کشور انجام شده را از بین می برند و در هر دو جناح سیاسی ما انسان های شریف بسیاری هستند و نباید این افراد دچار تفرقه و جنگ قدرت شوند.من با تمام وجود نظام و انقلاب و رهبری را قبول دارم و ممکن است گاها انتقادی هم داشته باشم ولی با تمام سلول های بدنم از این انقلاب و رهبری دفاع می کنم.

مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی گفت: شهید صدوقی، حجت الاسلام محمدعلی صدوقی، شهیدان سید محمد و سیدرضا پاکنژاد و حجت الاسلام سید محمود دعائی از ذخایر و سرآمدان این استان بودند و حال که استان یزد چنین ذخایر ارزشمندی دارد لازم است فعالیتی در خور شان آنها و برای انتشار خاطرات و آثار این بزرگواران انجام دهد.

به نوشته جماران، مهاجری اظهار داشت: ما همه به سپاه پاسداران علاقه داریم و حتی زمانی که آمریکا سپاه پاسداران را در لیست تحریم قرار داد اینجانب مقاله ای نوشتم و عنوان کردم آمریکا غلط کرده و امام فرمود اگر سپاه نبود کشور هم نبود و من امروز هم می گویم اگر سپاه نباشد کشور نیست و دعواهایی که برخی راه می اندازند و اختلافی که ایجاد می کنند کار دشمن است.

وی افزود: اشرار همواره می خواهند خدمات اخیار را بد جلوه داده و فتنه گری و تفرقه افکنی کنند و اشهد بالله می گویم که حصری ها و ممنوع التصویری ها هم از دلسوزترین افراد این نظام‌هستند و نباید این تفرقه افکنی ها باعث نادیده گرفتن زحمات شود

همچنین اگر دو نفر بیشترین علاقه را به رهبری فعلی انقلاب داشته باشند قطعا یکی از آنها مرحوم هاشمی رفسنجانی است و دراین مورد هم عده ای فتنه انگیزی کردند و این علاقه را نادیده گرفتند وارونه جلوه دادند.

گفتنی است آیت الله صدوقی در رمضان سال ۶۱ پس از اقامه نماز جمعه هنگام خروج از محراب در عملیات انتحاری توسط یکی از اعضای سازمان منافقین به شهادت رسید.

۲۹ سال بعد، حاج شیخ محمدعلی صدوقی، فرزند وی و نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر یزد دقیقا در در روز شهادت پدر (یازدهم تیرماه۱۳۹۱) به دلیل بیماری درگذشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۸
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
5
35
سلام و درود بر شما انسان حقگو . و درود خدا برحصری ها و ممنوع التصویرهایی که دلسوز ایران و اسلام بوده وهستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
37
9
اگه شهید بهشتی الان زنده بود کروبی و موسوی زنده نبودند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
4
39
صد در صد اصلا شک نکنید که اگر امروز بهشتی زنده بود سالها بود که در حصر می‌بود.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
6
30
درود بر آقای مهاجری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
4
31
صد در صد
شک نداریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
2
26
در این یک مورد حتما با شما موافقیم. البته اگر بلافاصله بعد از دستگیری ...
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
38
4
باسلام
امروز بهشتی نیست که شما بالای منبر تشریف داری
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
49
4
اگه بهشتی امروز زنده بود نمیگذاشت افرادی با تفکر شما بر مسند روزنامه ای بنشیند ارکان نظام را زیر سوال ببرد. افراد در حصر باید جوابگوی خون های به نا حق ریخته باشند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین