کد خبر: ۷۷۹۴۰۷
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶

گل‌محمدی: سه بازیکن دیگر نیاز داریم/ بعد از تکمیل تیم تمرینات را شروع می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با آمدن مربیان خارجی و همچنین جذب بازیکنان باقی مانده، تمرینات را شروع می‌کنیم.
گل‌محمدی: سه بازیکن دیگر نیاز داریم/ بعد از تکمیل تیم تمرینات را شروع می‌کنیم
آفتاب‌‌نیوز :

یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگویی درباره زمان شروع تمرینات پرسپولیس برای فصل جدید، اظهار کرد: قرار بود از فردا تمرینات را شروع کنیم اما به دلیل تکمیل نبودن تیم، شروع کارمان به تعویق افتاد. برخی نفرات کادر تیم هنوز در تهران نیستند و صبر می‌کنیم با حضور آنها تیم تکمیل شود و بعد استارت بزنیم.

گل محمدی درباره عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: از مدیرعامل و همه مدیران باشگاه تشکر می‌کنم که تا به اینجا زحمات زیادی کشیده‌اند و همانطور که قبلا گفتم شروع خوبی در نقل و انتقالات داشتیم اما هنوز کار برای ما تمام نشده و در بعضی از پست‌ها نیاز مبرم به بازیکن داریم. امیدوارم که در این چند روز در این بخش هم کار به خوبی پیش برود.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که در چه پست‌هایی به بازیکن نیاز دارید گفت: قبلا هم گفته بودم که یک مهاجم داخلی و یک خارجی می‌خواهیم. اکنون با جذب نشدن گزینه‌های داخلی دو مهاجم خارجی می‌خواهیم. در پست هافبک دفاعی هم به یک بازیکن نیاز داریم و برای این پست‌ درخواست تمدید با رضا اسدی را دادم. یکی دیگر از دلایل تاخیر در شروع تمرینات همین بود که هنوز این بازیکنان جذب نشده‌اند و دوست داریم که همه تیم در آغاز تمرین کنار هم باشند و بدنسازی را با ترکیب کامل بازیکنان شروع کنیم.

وی تصریح کرد:‌ متاسفانه در دو فصل گذشته نتوانستیم تیم را در خط حمله خوب تقویت کنیم و برخی گزینه‌ها جذب نشدند. حق جذب خارجی هم نداشتیم. از درویش خواسته‌ام امسال این مشکل حل شود و ایشان تلاش خود را خواهند کرد. این موضوع برای ما اهمیت بسیار دارد.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا طلب بازیکنان و مسائل مالی هم در شروع نشدن تمرینات دخیل بوده، گفت: در جلسات گذشته با رضا درویش مدیرعامل باشگاه، راجع به این مساله صحبت کردم و از باشگاه خواستم که در فصل جدید دیگر شاهد مشکلات مالی گذشته نباشیم. درویش قول داد که امسال مسائل مالی به حداقل برسد و تیم از این نظر دغدغه‌ای نداشته باشد. دلیل تاخیر در شروع تمرینات هم مساله مطالبات نیست هر چند می‌دانم مدیریت در تلاش است این مشکل را هم به زودی حل کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین