کد خبر: ۷۷۹۴۵
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۸۷ - ۱۵:۱۶

روحانی یکی از بهترین گزینه‌های ریاست جمهوری است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حسین مرعشی، در پاسخ به سوالی مبنی بر این که راهبرد نجات ملی حزب کارگزاران مبنی بر معرفی یک کاندیدای میانه از سوی هر دو جناح مثل «دکتر حسن روحانی»، برای انتخابات ریاست جمهوری آینده به کجا رسیده و آیا این راهبرد همچنان ادامه دارد یا خیر؟ گفت: «حزب کارگزاران هنوز هم به دنبال این است که در مجموعه اصلاح طلبان و اصولگرایان بر سر یک کاندید میانه به توافق برسد و قطعا اگر در مجموعه دو جریان فعلی اصلاح طلبی و اصولگرایی بر سر این راهبرد به توافق برسیم، روحانی یکی از بهترین گزینه‌ها برای ریاست جمهوری آینده است». 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، به نقل از باشگاه خبرنگاران، مرعشی در عین حال تصریح کرد: «قطعا حزب کارگزاران در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری در مجموعه ائتلاف اصلاح طلبان و همگام با آنها حرکت خواهند کرد لذا توافق حزب کارگزاران سازندگی بر سر کاندیداهای انتخابات پیش رو منوط به نظر ائتلاف اصلاح طلبان خواهد بود».

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران، درباره ائتلاف این حزب با حزب «اعتدال و توسعه»، خاطر نشان کرد: «حزب اعتدال و توسعه یکی از احزابی است که حزب کارگزاران برای انتخابات دور دهم ریاست جمهوری آینده با این حزب مذاکره داشته است».


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۸۷/۰۴/۳۱
0
0
توجه داشته باشيد كه با اين اوضاع مردم پاي صندوق هاي راي نمي ايند مراجع تقليد هم گفته اند راي بايد بر اساس شناخت باشد بنابر اين فردي باشد كه جاذبه ها را تحريك نمايد و مردم پاي صندوق ها بيايند
ناشناس
|
-
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۸۷/۰۴/۳۱
0
0
اکثرا با خود فکر می کنم مگر بداخلاقیهای عده ای می تواند سیاست ورزان ما را متاثر کرده ندای خیرخواهانه همدیگر را نشنوند و مگر چنین نداهایی نشانه سرسپردگی به مواعظ و سفارشهای متواضعانه امام عزیز نیست و مگر ائمه اطهار (ع) غیر از این را از ما خواسته اند نکند ما هم بجایی رسیده ایم که بگوییم سیاست از اخلاق دینی جداست.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین