کد خبر: ۷۷۹۵۴۰
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱

حمله دوباره سگ‌های ولگرد به کوکی در دامشهر قم / پسربچه ۶ ساله جان باخت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: یک کودک دیگر بر اثر حمله سگ‌های ولگرد در دامشهر قم جان باخت.
حمله دوباره سگ‌های ولگرد به کوکی در دامشهر قم / پسربچه ۶ ساله جان باخت
آفتاب‌‌نیوز :

علی بیگدلی از جان باختن پسربچه ۶ ساله به دنبال حمله سگ‌های ولگرد در منطقه دامشهر قم خبر داد و اظهار داشت: ظهر امروز جمعه به دنبال تماس با اورژانس ۱۱۵ مبنی بر حمله سگ‌های ولگرد به پسر بچه ۶ ساله بلافاصله کارشناسان فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان قم، وی افزود: متاسفانه این کودک ۶ ساله پیش از رسیدن تکنسین‌های اورژانس به صحنه حادثه، به دلیل شدت جراحات ناشی از حمله سگ جان خود را از دست داد.

این دومین حادثه مشابه در روز‌های اخیر در شهرک دامشهر قم است که موجب جان باختن کودکان می‌شود. روز چهارشنبه نیز کودک ۴ ساله‌ای که در منطقه دامشهر از ناحیه گردن مورد حمله چند قلاده سگ ولگرد قرار گرفته بود، به‌دلیل جراحات بیش از حد جان خود را از دست داد.

این اولین گزارش از مرگ دلخراش کودکان معصوم توسط سگ‌های ولگرد نیست و متأسفانه با توجه به روند افزایشی جمعیت سگ‌های ولگرد، آخرین آن هم نخواهد بود. جمعیت سگ‌های ولگرد به‌واسطه کم‌کاری ارگان‌های مسئول در جمع‌آوری آن‌ها و همچنین غذارسانی افراد به‌اصطلاح حامی حیوانات در حال افزایش است و این سگ‌ها که تهدید بالقوه حیات وحش کشور محسوب می‌شوند، جان شهروندان را نیز به‌ویژه در مناطق روستایی و حاشیه شهر‌ها تهدید می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین