کد خبر: ۷۷۹۵۵۹
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۴:۴۲

ادارات استان هرمزگان تعطیل شد/ کنکور برگزار می‌شود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اعلام کرد: درپی وقوع زلزله ۶.۱ریشتری و ده‌ها زلزله وپس لرزه بامداد امروزشنبه، به جز نهاد‌های خدماتی تمام اداره‌های استان تعطیل شد. وی همچنین اعلام کرد که کنکور در زمان مقرر برگزار می شود.
ادارات استان هرمزگان تعطیل شد/ کنکور برگزار می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

مدیرکل بازرسی استان هرمزگان گفت: بنابر مصوبه ستاد بحران، تمامی ادارات استان به جز مجموعه‌های خدمت‌رسان، روز شنبه تعطیل هستند.

مهرداد حسن زاده روز شنبه ضمن دعوت از مردم به حفظ آرامش، افزود: ابعاد این زلزله زیاد بوده و ازهمین روز برای خدمات رسانی بیشتر به مردم زلزله زده به پیشنهاد استاندار، امروز همه اداره‌های استان تعطیل شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با تایید سه کشته و افزایش شمار مصدومان گفت:بلافاصله پس از زلزله نشست ستاد مدیریت بحران استان به ریاست استاندار تشکیل شد وضمن تقسیم کار

فرمانداران بندر خمیر و بندرلنگه و همه مدیران موظف شدند به صورت آماده باش پای کار باشند.

مهرداد حسن زاده افزود: کانون اصلی زلزله در سایه خوش بندر خمیر بوده و دراین مدت قطعی آب وبرق دراین مناطق، تمام امکانات ازجمله آمبولانس، چادر و مواد غذایی برای امداد رسانی به این مناطق گسیل شده است.

وی از مردم خواست آرامش خود را حفظ کنند، نیرو‌های امدادی در کنار مردم هستند.

درهمین زمینه استاندار هرمزگان به همراه جمعی از مدیران استان برای بررسی آخرین وضعیت زلزله به بندرخمیر عزیمت کرده و گزارش‌ها حکایت از خسارت‌های زیاد ناشی از این زلزله است که در گزارش‌های بعدی اعلام می‌شود.

از ساعت ۲.۲بامداد تاکنون ۱۳بار بندر خمیر و مناطق اطراف آن لرزیده که ۲ زلزله آن ۶.۱. ۶.۳ریشتری بوده بطوریکه وحشت مناطق زلزله زده و شهر‌های اطاراف به ویژه بندرعباس را در برگرفت ومردم را به خیابان‌ها وبوستان‌ها کشاند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین