کد خبر: ۷۷۹۷۶۸
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
تحرکات دشمنان را در "زمین و هوا" زیر نظر داریم

سرلشکر باقری: امنیت فوق‌العاده‌ای در مرزها‌ برقرار است

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه خوشبختانه امنیت پایدار در کشور حاکم است، گفت: در زمین و هوا شرارت و تحرکات دشمنان را رصد می‌کنیم.
سرلشکر باقری: امنیت فوق‌العاده‌ای در مرزها‌ برقرار است
آفتاب‌‌نیوز :

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح صبح امروز از طریق فرودگاه سنندج وارد استان کردستان شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و فرماندهان نظامی و انتظامی قرار  گرفت.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در بدو ورود در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از حضور در استان کردستان و سلام و قدردانی از مجاهدت‌های مردمان این دیار در طول دوران انقلاب و دفاع مقدس گفت: هدف از این سفر سرکشی و بررسی حوزه‌های مربوط به نیروهای مسلح و امنیت منطقه و مرزهای کردستان است.

وی ضمن بررسی فعالیت‌های نیروهای مسلح در همکاری با دولت و مردم در استان افزود: در یک ماه اخیر جلسات و بررسی‌های کامل در نیروهای مسلح استان کردستان انجام شده تا زمینه این‌ سفر مهیا شده است.

سرلشکر باقری با بیان اینکه "بحمدالله وضعیت امنیت در کشور و استان کردستان و مرزهای این خطه پایدار و فوق‌العاده خوب است و هیچ مشکلی نداریم"، تصریح کرد: گاهی شرارت‌های بسیار پراکنده‌ای از سوی دشمنان وجود داشته است که نیروهای مسلح از سپاه، مرزبانی و ارتش در زمین و هوا مشغول فعالیت و تحرکات آنان را رصد می‌کنند‌.

سرکشی و نشست با نیروهای مسلح؛ سپاه، ارتش و انتظامی؛ بررسی میدانی امنیت مرزها و فعالیت‌های نیروهای مسلح از جمله برنامه‌های سفر دوروزه سردار باقری به استان کردستان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین