کد خبر: ۷۷۹۷۹۴
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴

مبارزه بوکس تایسون فیوری و بازیگر گیم آف ترونز

هافتور بیورنسون، بازیگر ایسلندی برای یک مبارزه بوکس با قهرمان سنگین وزن جهان موافقت کرد.
مبارزه بوکس تایسون فیوری و بازیگر گیم آف ترونز
آفتاب‌‌نیوز :

 تایسون فیوری، قهرمان سنگین وزن بریتانیایی که پیش از این بازنشستگی خود را اعلام کرده از هافتور بیورنسون، بازیگر ایسلندی که بیش‌تر به خاطر بازی در نقش گرگور کلگان، غول معروف سریال تلویزیونی پرهوادار Game of Thrones شناخته می‌شود برای یک مبارزه بوکس دعوت کرد. فیوری در این مورد در صفحه اینستاگرام خود نوشت.

به گزارش استار، این بازیگر نیز پاسخ داد: واقعاً این ایده را دوست دارم. من و فیوری شبیه وایکینگ‌ها در رینگ خواهیم بود. این یک فیلم بلاک باستر خواهد بود که من نمی‌توانم منتظرش باشم.

بیورنسون ۲.۰۶ متر است و وزن او تقریباً به ۱۵۰ کیلوگرم می‌رسد. او برنده چند دوره مسابقه قوی‌ترین مردان جهان است. فیوری می‌خواست قبلا با مایک تایسون و دواین جانسون ملقب به راک نیز مبارزه کند.

فیوری در ۱۴ ژوئن اعلام کرد که قصد دارد کار خود را از سر بگیرد. او درباره بازگشت به رینگ بوکس گفت: من صد درصد به رینگ باز خواهم گشت، درست مثل فیلم‌های جری مگوایر که بازیگر آن فریاد می‌زند: "پول را به من نشان بده!".

فیوری پس از شکست دیلیان وایت در ماه آوریل اعلام بازنشستگی کرد. این بوکسور ۳۳ ساله ۳۲ برد (۲۳ با ناک اوت) در ۳۳ مبارزه در رینگ حرفه‌ای کسب کرد و تنها در یک مسابقه در دوئل با دیونتای وایلدر آمریکایی در سال ۲۰۱۸ به تساوی رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین