کد خبر: ۷۷۹۸۵۱
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱

آخرین وضعیت جاماندگان سهام عدالت

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره جاماندگان سهام عدالت گفت: منتظر آیین‌نامه اجرایی دولت از سوی وزارت اقتصاد هستیم.
آخرین وضعیت جاماندگان سهام عدالت
آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا پورابراهیمی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان کرمان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان و مصطفی خاکسار قائم مقام کمیته امداد کشور برگزار شد، اظهار داشت: نگاه مجلس شورای اسلامی به کمیته امداد همراه نگاه کمک و حمایتی بوده است.

وی با بیان اینکه در راستای پیگیری موضوعات و مسائل جنوب استان آمادگی داریم تا در مجمع نمایندگان استان همکاری کنیم، گفت: ایجاد عدالت اجتماعی در این منطقه مطالبه رئیس جمهور از استاندار است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از تشکیل شورای راهبردی استان کرمان با محوریت نماینده ولی‌فقیه استان خبر داد و افزود: زمینه‌ای فراهم شده که کار را در جنوب استان پیش ببریم و شرایطی فراهم شده تا در این دوره فضای جدیدی در توسعه استان فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه با وجود همه مشکلات اقتصادی کشور، رشد و تحولات اقتصادی در استان کرمان متوقف نشده، ادامه داد: رشد و تحولات اقتصادی در استان باید متوازن شود که این ظرفیت سازی در استان ایجاد شده است.

پورابراهیمی گفت: فاصله بسیار زیادی بین وضعیت رشد و توسعه اقتصادی استان کرمان و محرومیت در شمال و جنوب وجود دارد و ما نسبت به آنچه هدفگذاری شده، عقب هستیم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته فقط در یکی از گروه‌های سرمایه‌گذاری 150 هزار میلیارد تومان طرح تعریف شده، گفت: در شهرستان کرمان در 1.5 سال گذشته 50 هزار میلیارد تومان طرح سرمایه گذاری مصوب و در حال اجرا داریم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به موضوع جاماندگان سهام عدالت، نیز اشاره کرد و گفت: منتظر آیین‌نامه اجرایی دولت از سوی وزارت اقتصاد هستیم و هفته قبل که آخرین وضعیت آن را پیگیری کردیم، دولت اعلام کرد که در حال شناسایی سهام قابل واگذاری است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود 4 میلیون نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد، جزو جاماندگان سهام عدالت باشند، افزود: بخشی از سهامی که متعلق به کمیته امداد است، بلاتکلیف مانده که این نهاد باید در این زمینه پای کار بیاید و وضعیت سهام را مشخص کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین