کد خبر: ۷۷۹۸۶۴
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴

مرز‌های کشور با تجهیزات به روزرصد و پایش می‌شوند

امیر سرتیپ شرفی با اشاره به اینکه تمامی مرز‌های کشور با تجهیزات به روز رصد و پایش می‌شوند، گفت: رصد و پایش شبانه‌روزی نوار‌های مرزی کشور توسط کارکنان سلحشور مستقر در مرزها، ضریب امنیتی بالایی را به وجود آورده و خواب را از چشمان هر دشمن زبونی ربوده است.
مرز‌های کشور با تجهیزات به روزرصد و پایش می‌شوند
آفتاب‌‌نیوز :

امیر سرتیپ شرفی با اشاره به اینکه تمامی مرزهای کشور با تجهیزات به روز رصد و پایش می‌شوند، گفت: رصد و پایش شبانه‌روزی نوارهای مرزی کشور توسط کارکنان سلحشور مستقر در مرزها، ضریب امنیتی بالایی را به وجود آورده و خواب را از چشمان هر دشمن زبونی ربوده است.

امیر سرتیپ کیومرث شرفی، معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش در بازدید از منطقه غرب کشور در خطوط مرزی نفت شهر و سومار که با حضور امیر سرتیپ محمد محمودی، معاون اجرایی ارتش انجام شد، گفت: کارکنان پایور و وظیفه مستقر در مرزهای کشور با وجود گرمای بیش از 50 درجه، از وضعیت رزمی و روحی مثال‌زدنی برخوردار هستند و با سلحشوری و فداکاری بی‌نظیر خود خواب راحت را از چشمان دشمنان این مرز و بوم ربوده‌اند.

وی با اشاره به رصد و تأمین امنیت مرزها توسط کارکنان مستقر در مناطق مرزی، تصریح کرد: امروز نیروی زمینی ارتش در حوزه پایش مرزی از دوربین‌های هوشمند، سامانه‌های پهپادی و سیستم شبکه‌محور استفاده می‌کند و هرگونه تهدید احتمالی از ورای مرزها لحظه به لحظه رصد می‌شوند.

امیر سرتیپ شرفی با اشاره به اینکه تمامی مرزهای کشور با تجهیزات روزآمد رصد و پایش می‌شوند، بیان کرد: بی‌شک بخشی از نمره رضایت فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) از نیروی زمینی ارتش مرهون رصد و پایش شبانه‌روزی کارکنان مستقر در نوارهای مرزی کشور با بهترین و مجهزترین تجهیزات است.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش با اشاره به سطح بالای آموزش کارکنان در مناطق مرزی کشور اظهار داشت: زحمات و تلاش‌های مربیان در مراکز آموزشی و معاونت‌های ستاد نیروی زمینی ارتش، بی‌شک در آموزش کارکنان مناطق مرزی به نحو شایسته‌ای تبلور یافته است و این مهم را می‌توان به وضوح در عمل و میدان مشاهده کرد.

امیر سرتیپ شرفی در ادامه ضمن بازدید از بیمارستان صحرایی در منطقه چهل زرعی، عنوان کرد: برای حرمت و قداست جانبازان و شهدای والامقامی که در این بیمارستان بستری و مداوا شده‌اند، این بیمارستان به زودی همانند بیمارستان صحرایی شهید مخبری در چنانه جنوب غرب کشور بازسازی خواهد شد تا به صورت یادمان در معرض دید کاروان‌های راهیان نور قرار بگیرد.

وی در پایان با اشاره به وضعیت زیستی مناسب کارکنان در مناطق مرزی خاطر نشان کرد: با عنایت به تأکیدات فرماندهی نیروی زمینی ارتش در خصوص ارتقای سطح زیست سربازان و امکانات رفاهی آنان، اقدامات بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته که در افزایش روحیه سربازان رشید، مؤمن و انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اثرگذار است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین